tisdag 22 augusti 2017

Jag sover inte en blund......

Det hände igen
Från att ha varit en sådan där helsikesnatt när det regnat monsunregn typ slår det om till strålande sol.

Och det är ju underbart, förutom att de där nu-regnar-det-så-mycket-så-jag-snart-bygger-en-ark-nätterna de vill jag gärna vara utan. 
För faktiskt jag sover inte en blund.....

Tur att det finns....kaffe....för utan denna gudadryck tror jag knappt jag skulle kunnat hålla de blå öppna utan tandpetare till hjälp under dagarna.

I alla fall, sol på dagarna och det är jag ju väldans tacksam över, än hänger sommaren i och jag.....jag är bara koffeinhög, häpp!

T



4 kommentarer :

  1. Usch så jobbigt! Fattar inte att du orkar jobba om du inte får sova ordentligt! Men du har kanske semester än, får vi hoppas?
    Kram och hoppas du får sova gott i natt :)
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Stackare, förstår att du är helt slut. Hoppas du får sova ordentligt inatt istället. Kram fina du

    SvaraRadera
  3. Inte kul när man inte får en blund.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บอลพรุ่งนี้

    SvaraRadera