söndag 13 augusti 2017

Både Mulberry och Michael Kors, jag älskar reor......

Jag älskar reor och jag älskar att fynda...
Och det gjorde jag som sagt var när vi var i Göteborg, fyndade alltså.
Två saker blev det.... ja ska vi kika vad som gömmer sig i kasse och låda....


Japp det blev något från Michael Kors och Mulberry

Egentligen var det som så att jag såg och fingrade på det här armbandet i Köpenhamn, men jag kom liksom inte till skott, så typiskt mig, sen har jag såklart inte kunnat släppa tanken på det.

Så i Göteborg var jag tvungen att chansa och se om det fanns i Mulberrybutiken på NK.
Först blev jag besviken, där fanns inget, men när sen världens trevligaste säljare kom fram och frågade om hon kunde hjälpa oss, då hände det saker minsann.

Ur sina gömmor plockade hon fram armbandet och även om rean var slut så fick jag det ändå till ett riktigt superpris, mycket stort gilla på den servicen....

Och stort älsk på armbandet, klassiskt, maffigt och precis sådär stilrent som jag vill ha det.
Jisses så glad jag är för det.


Sen lyckades jag norpa åt mig en riktig läcker väska hos MK.
Exakt den storleken jag var ute efter, precis till det lilla jag vill ha med mig och sen att den är i silver är bara så galet snyggt.
Med 70 % rea så var det rena rama vrakpriset så japp jag är mer än nöjd.


Ja just det där där bling-bling-skorna fann jag på Din Sko också på rea och de är inte bara snygga utan riktigt sköna också, tips, tips...


Jamen heja reor och enligt min tjejmatte har jag tjänat så mycket pengar så jag tror minsann jag får kika efter några fler fynd.....

Ha en finfin dag vänner!

Kramisar
T

3 kommentarer :

  1. Att hitta fynd på reor är kul, när man sen hittar något man verkligen vill ha så kan man inte bli mer än lycklig. Armbandet är superfint och passar dig. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så snyggt! Vilken härlig solbränna du har, läckert! Min Ida kom fån Göteborg idag och hon gjorde också många REAfynd!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  3. Snyggt alltihopa, och stort GILLA på sandalerna för min del... ;) Jag var på Åsby i helgen och köpte inte byxorna och en One size blus som jag kände och klämde på.... Gaaaahhh.... tusan så dum jag var..!!!
    Måndagskram till Dig, fina Tina från Kate

    SvaraRadera