måndag 15 maj 2017

Planteringstider....


Förutom projekt sovrum så pysslas det med balkongen och jag är på jakt efter snygga utekrukor, vilket jag tycker är ursvårt att hitta.

Har surfat runt lite under dagen och här är ett litet axplock vad jag skulle kunna tänka mig.

Visserligen är inte piedestaler några krukor men jag tycker de var så fräscha så hade jag haft ett uterum hade jag bums köpt någon av dem.

1. Ernst krukor i plåt är läckra och finns i både grått, svart och vitt. HÄR hittar du den i grått

2. Riktigt snygga terracottakrukor hittar du HÄR

3. Stilrena betongkrukor i 2-pack hittar du HÄR

4. Svart terracottakruka hitta du HÄR 

5. Olika piedestaler i bambu hittar du HÄR

Stolarna som jag hittade i garaget är numera svarta, så nu ska bara tyget färgas, sen så kan vi minsann sitta där ute på balkongen och sippa på något iskallt i glasen.

T

2 kommentarer :

  1. Fina krukor du visar. Jag gillar ju terrakotta men kan tänka mig stilrena betongkrukor också. Jag är queen of mix. Fniss! Ska bli kul att se hur stolarna blev. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ja, lite snygga krukor till altan vore ju inte helt fel. Fick ju ny altan på framsidan i höstas som ska pimplas lite.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera