torsdag 4 maj 2017

Hetast till stranden 2017

Sommar....soliga......stranddagar...
Visst längtar vi dit.... och då måste nog sommarens hetaste till stranden få följa med....stråväskan.

Jag menar den är ju inte bara supersnygg, utan även hur praktisk som helst att ladda full med allt man behöver, som handduk, solhatt, bästa boken, hörlurarna och kaffetermosen såklart.....

Jag har köpt en, har du?
Om inte får du tips på ett gäng här. Någon kanske blir din bästa kompis i sommar.....

1.  Väska i sjögräs, tre innerfack och dragkedja hittar du HÄR

2. Hos Ellos finns den här strandväskan som är flätad i bastliknande material i klassisk öppen modell som rymmer mycket. Du hittar den HÄR

3. Ursnygg väska av strå med korta läderhandtag från Tine K. Du hittar den HÄR

4. Stråväska med axelband i läderimitation. Den perfekta sommar-väskan som passar lika bra till jobbet som till stranden. Du hittar den HÄR

5. Från Hilfiger kommer den här läckra stråväskan. Du hittar den HÄR

6. Strandväskan i Jute hittar du HÄR

 Nu jobb!

Njut av dagen vänner!

Kramisar
T

1 kommentar :

  1. Väska nr tre gillar jag bäst...fast alla var fina förstås !!...skulle kanske haft en sådan i bagaget på lördag...håller just nu på att packa resväskan för fullt ! Vi åker till sol och värme (förhoppningsvis) i två veckor, närmare bestämt till San Augustin. Klart jag måste ha en strandväska med mej, men packar ner min smidiga som man plattar till i resväskan...den får duga som jag köpte på Mallorca i fjol ;))...........jag hoppas ni får varmt och soligt även här hemma, några dagar vet jag att det blir bra iaf ;)...i morgon får vi varmt här hos oss men sen vänder det igen ;(
    Ha det så toppenbra nu !
    Kram från bia

    SvaraRadera