söndag 30 april 2017

Min önskelista i Maj

Valborg... och här vaknade vi upp till ett riktigt vårväder, hurra!!!
Så idag hoppas jag sannerligen på en riktig trädgårdsstädning för hör och häpna, än så länge blåser det inte......stort gilla på det kan jag säga.

Ska också få ihop några bilder på en riktigt snygg och användbar tröja som hittat hit, ett riktigt bra tips, så värt att kika in imorgon om du är på jakt efter något nytt till garderoben.... (hoppas bara nu det blir bra bilder......)

Och idag bjuder jag också på några andra tips, lite smått och gott från min egna lilla önskelista, ni vet den jag har som fylls på och bockas av ideligen.

Och just de här finingarna är sådant som nyligen förts på listan, så tja Majs önskelista då da....

1. Den här kudden har stått ett tag på önskelistan, älskar färgerna och motivet, en riktig sommarkudde. HÄR hittar du kudden

2. Mina älskade Gucciglasögon som jag klantan råkade sätta mig på i somras, med andra ord behövs ett par nya och de här tycker jag var supersnygga. HÄR hittade jag dem
 
3.Min favoritparfym som det inte finns många droppar kvar av, La vie est belle, dags att klicka hem en ny flaska. HÄR hittar du den

4. Men hur snygg är inte den här kristalljustaken från Reflections Copenhagen, har kliat i klickfingret sen jag såg den första gången. HÄR hittar du den på rea dessutom....

5. Har ju fått en cruch på Normann Copenhagens och just nu står de här små pippifåglarna högt på önskelistan, men så söta...... HÄR hittar du dem

6. Förälskelsen var ett faktum när jag såg serien Emma från Stelton. Den andas klassisk och stilren design, retrostil i modern tappning. Japp kaffekärringen i mig skulle gärna vilja se att kaffekannan hittade hit..... HÄR hittar du produkter ur serien Emma

Nu vänner ska jag fixa till mig för att se om jag lyckas fastna på bild idag....

Ha en sprakande Valborg vänner!

Kramisar
T

7 kommentarer :

  1. Massor av snyggt och lukta gott.
    Ha en bra Valborg du med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Parfymen i 50 ml finns på https://www.nordicfeel.se/doft/parfym/damparfym/lancome-la-vie-est-belle-10641 för 749 kr lite billigare än på Kicks.
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda för tipset ska genast kicka in där. Kram Tina

      Radera
  3. Det var ingen dålig önskelista !
    Valborgsmässoafton idag, och inte vill vi gå ut i det här kyliga vädret som vi har iaf....såg att det skulle bli lite varmare ett tag, men hur länge ?...
    Här blir det lugnt...vi laddar inför resan på lördag (Gran Canaria San Aaugustin )
    Ha en fin Valborg !
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Vilken fin smak du har och vilken inspiration!
    Blev sugen på att göra min egen önskelista!
    Hoppas du haft en fin Valborg!
    kram/tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara Tina. Får se vad som hittar hem hit. Ska bli spännande att få se din lista. Ha en fin start på jobbveckan. Kram Tina

      Radera
  5. Härlig inspiration, kudden och glasögonen var ju 'to die for'. Hoppas det blir några inköp du kan bocka av där.
    Kram J

    SvaraRadera