tisdag 14 mars 2017

Vårpyntat vardagsrum med zebramönstrade kuddar

Har ni sett...
Ja förutom ljuset då, som gör mig alldeles lycklig.....så har två superduperfina kuddar flyttat in.

Som jag har letat efter några sådana här zebramönstrade kuddar i grått och så bara hittade jag dem sådär på Åhléns och till ett riktigt bra pris dessutom, ytligt hurray på den liksom...

Jag kan ju inte bli anklagad för att ha gått bananas i någon hysterisk färgyra här hemma, men jag gillar den här nedtonade och avskalade färgsättningen, det ger mig det där lugnet som jag strävar efter i min inredning.

Sen är jag otroligt glad för rullbordet från Normann Copenhagen. Inte bara att det är så himla funktionellt det tillför också den där värmen med sina ben i askträ till det andra mer kalla, ni vet det där med balansen.....

Så lite vårpyntat i svarta huset minsann...



Kudde från Åhléns hittar du HÄR
Block table Normann Copenhagen hittar du HÄR 
Omaggiovas från Kähler hittar du HÄR 
Cooeevas hittar du HÄR 
Le Grand Air soffa hitta du HÄR
 



Nu jobb...

Ha en fin dag vänner!

Kramisar
T

4 kommentarer :

  1. Så snyggt! Jag har sagt det förut och säger det igen. Du har så bra smak, så kul att titta in och bli inspirerad. Kram fina du

    SvaraRadera
  2. Hos dig flödar inspirationen, allt du rör vid blir fint och smakfullt. Tack för tips.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Hello vännen! Men oooh så snygga! jag har också trillat dit på zebramönster...;)
    Å den där blusen, brallorna och SKOOOORNA!!! jamen du är ju alltid så oslagbart snygg så hälften vore nog.
    Kram du fina!

    SvaraRadera