torsdag 9 mars 2017

Vad tycker ni???

Idag är det verkligen segt
Det känns som hela huvudet är full med kola och jag får liksom dra fram orden.
Och jag tillhör den där skaran som tycker det är svårt att skriva om allt och ingenting.

Men det kanske inte alltid behöver vara så mycket text?
Vad tycker ni?
Räcker det med några bilder?

Själv tycker jag många gånger att en bild säger mer än tusen ord, följer själv flera bloggar där det är bilderna som får "tala", men det är jag det, därför skulle det vara kul att höra vad ni tycker.

Nu blev det i alla fall en hel del text, he, he....


Kruka Cloudy design Hanna Wessman hittar du HÄR
Kubus by Lassen hittar du HÄR 
Fågel, gåva 
Rund spegel hittar du HÄR 



Ha en fantastisk dag vänner!

Kramisar
T

8 kommentarer :

  1. Det är så olika det där! Jag gillar ju att läsa (och skriva) så då läser jag gärna en del text på bloggar, om det handlar om något roligt, viktigt, inspirerande... Men om det bara är text, då blir det tråkigt. och är det bara "svammel" utfyllnad medord, då kan det räcka med bilder. Har man ingen inspiration alls, så kanske man inte behöver göra inlägg varje dag, bara för att "synas". Så tänker jag i alla fall. Jag tycker du brukar alternera med långa texter, när du skriver om dig och utflykter t ex. Och ibland när du visar underbara detaljbilder, då är det mest bilder. Alldeles lagom, om du frågar mig!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  2. Det räcker gott med bara vackra bilder ibland. Ha en bra dag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Det räcker gott med bara vackra bilder ibland. Ha en bra dag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Håller mé Mamma C ......
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  5. Lagom är bäst ;)...men att bara visa bilder blir för tråkigt tycker jag...vad du vill säga med bilden vet ju bara du ?...men det får heller inte bli en hel "roman". Men det är ju vad jag tycker det ;)....som sagt lagom är bäst ;))
    Hoppas du mår bättre snart !

    SvaraRadera
  6. Hej! Dagar man inte har så mycket att säga räcker det med några korta rader och vackra bilder tycker jag. Jag uppskattar väldigt mycket dina recept som alltid är supergoda, nyttiga och funkar! Tack snälla för dem och alla vackra bilder! Kram

    SvaraRadera
  7. Jag gillar blandningen av båda :). Fast jag kanske läser lite mer än kollar bilder iofs när jag tänker efter :)

    SvaraRadera
  8. Då ska jag erkänna att vissa dagar orkar jag inte läsa i bloggarna utan tittar bara på bilderna :-) sen kan jag gå tillbaka när jag är sugen på att läsa :-) föredrar helt klart bloggar med fina bilder, precis som du har :-D

    SvaraRadera