fredag 24 mars 2017

Tre favoriter från Fira som du hittar på rea nu.....

Fredag....igen...
Inte klokt vad veckorna rusar på i expressfart...

Ikväll ska vi hem till goda vänner på en after work och jag har inte riktigt bestämt mig än vilken av de här nyinflyttade finingarna som ska få hänga med.

Jag och mamsen åkte ner till Väla för några dagar sedan, kom tidigt, redan när de öppnade, bästa jag varit med om, inte en människa knappt, vilket nog aldrig har hänt under alla år jag varit där.

Hur som haver slank vi in på bland annat Cirkus och jösses vad jag fyndade.
De hade superrea och jag kom ut med tre plagg som jag redan vet kommer bli favoriter framöver.

Blusen ovan är i satin-silke och är helt ljuvlig att ha på sig. Bara älskar färgerna som kommer vara hur snygga som helst till vårens vita slitna jeans.


Den här stickade tröjan, så jädrans snygg till ett par slitna jeans och sneakers



Och den vita blusen som passar till det mesta i garderoben.

Och för dig som inte har möjlighet att åka till Väla har Cirkus en webbutik HÄR där alla de här finingarna finns med.

Det får bli dagens tips.

Nu ska jag jobba, sen blir det lite träning och sen ska jag bara ladda inför kvällens festligheter.

Ha en fantastisk dag och hoppas att du får njuta av vårsolen.

Kramisar
T

5 kommentarer :

  1. Åh,så fint boild nr 3 är fantastisk - Love it ...
    /Kram fina du!

    Pst...Hjärtligt välkommen till min nya sida :)

    SvaraRadera
  2. Allt var fint tycker jag. Förstår att det kan bli svårt att välja.
    kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder du fixat till ;))....ingen riktig sol här idag (men solen kommer tillbaka i morgon) så jag tänkte putsa fönstret i bloggrummet och sätta upp en virkad gardinkappa i beige färg som jag köpt på loppis för 30 kr. den är bred och det gillar jag ;))...passar perfekt här inne ;)
    Ha så trevligt ikväll !
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga fynd du gjorde!

    SvaraRadera