torsdag 9 mars 2017

Ovärderlig städhjälp


Bästa, finaste mamsen har varit hos mig idag och storstädat huset.
Den hjälpen är helt ovärderlig och jag uppskattar det så himla mycket.

Och hon fick inte bara städa, nope hon fick minsann också agera testperson på desserten jag provbakat inför helgens festlighet.
Chokladpaj med salt topping och pistagenötter lchf.

O la la kan jag bara säga och från mamsen skulle jag hälsa...

.............-Jag ger den tio tummar upp.......

Och för den som vill, så kommer recept om någon dag.

Nu soffhäng!

T


4 kommentarer :

  1. Snäll mamms ...
    Mmmm så gottit detta ser ut & vilka ljuvliga foton ❤️
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  2. Härligt med städhjälp. Jag har haft min mamma och pappa på besök, och de har också hjälp mig med att städa och lite annat:). Den kakan så helt gudomligt god ut. Har aldrig ätit chokladpaj, jag som älskar choklad:) Ser fram emot receptet.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åh vilken paj! Den ser jag fram mot att få receptet på sedan.

    SvaraRadera
  4. Den såg jättegod ut.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera