onsdag 15 mars 2017

Outfit onsdag med kläder från HM, Lindex och Zara

Nu kör jag en outfit-onsdag
Jag vet efter mail och kommentarer att ni är flera stycken som saknar mina modeinlägg och det blir jag såklart glad att läsa, för det gör jag också.

Men som jag tidigare skrivit så har det inte varit så mycket inköp av kläder på det senaste, mycket på grund av att jag dels går hemma mest hela tiden och tillhör den skaran som då mest skrotar omkring i myskläder och dels att det blivit många investeringar i möbler och heminredning det senaste året.

Men såklart har jag mitt stora kläd och modeintresse kvar och sitter ofta mer eller mindre och dreglar över allt snyggt nyinkommet som butikerna visar och önskar typ att jag var flickan med guldbyxorna...

Hur som haver så är jag nästan säker på att det kommer att bli mer klädinköp framöver, det brukar bli så framåt våren och sommaren, in med lite nytt och fräscht, faktiskt så har det redan dimpt ner ett och annat, så bilder och tips kommer, men fram till dess så tänkte jag så här.......

........ att jag kör outfit-onsdag....

Och med det menar jag att varje onsdag kommer det tips och inspo kring olika outfits.
Kan det vara något tro ni????

Den här onsdagen bjuder jag på outfits från de större kedjorna, HM, Lindex och Zara.
Måste säga att de verkligen har fått in mycket snyggt och framförallt Zara, jisses där skulle jag kunna spendera en månadslön på typ fem minuter....

Så tre olika outfits som signalera vårens trender och som man lätt kan kombinera på många olika sätt 

Singoallablus hittar du HÄR
Röd sandalett hittar du HÄR 
Boyfriend jeans hittar du HÄR
Mockapouch med kedja hittar du HÄR


Stickad tröja från Lindex hittar du HÄR
Byxa från Lindex hittar du HÄR
Pumps från HM hittar du HÄR
Solglasögon från Lindex hittar du HÄR

 
  Byxor från Zara hittar du HÄR
Gul blus hittar du HÄR
Röd blus hittar du HÄR
Vit blus med skärp hittar du HÄR

Nu måste jag sätta fart har två läkarbesök på raken så här kan jag inte sitta längre.....dags att åka.

Ha en mysig lillördag vänner!

Kramisar
T

5 kommentarer :

  1. Åååå älskar singoallablusen!!!
    Men tycker det är så jobbigt med mina ärr onanför bröstet...:(
    Lycka till på läkarbesöken idag vännen!
    Jag kommer precis från tandhygenisten och fick sån beröm att jag rodnade ;-) och lite mallig :) he he
    Kraaaaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Massor av snyggt. Pumpsen var riktigt snygga. Gillar även dom mönstrade byxorna från Zara.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Härligt att vi snart kan börja använda oss av vårgarderoben igen. Den har man saknat :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du hittat. Rött och rosa är fint tillsammans.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Åh blusarna är bara för fina! Jag älskar den där stilen, önskar ibland jag varit född på 50-60-talet så man fått uppleva utsvängda byxor och blusar :D.

    SvaraRadera