tisdag 7 mars 2017

Löp och köp kaffekopp till fyndpris

Här har jag suttit en bra stund nu på morgonkvisten
Finns tiden, så är det här den bästa stunden på dagen då jag sitter och planerar, funderar och skriver listor med en kaffekopp och den sprakande brasan som sällskap.
Nu blir det till och med ljust ganska tidigt så de levande ljusen släcks efter en stund och istället låter jag dagsljuset sila in och jag riktigt känner hur det får humöret att stiga, för visst blir man gladare med ljuset?

Hur som haver vad det några av er som undrade vad jag hittat glaskaffekoppen som skymtade förbi i gårdagens inlägg.
Alltså de måste jag säga är ett riktigt fynd, 10 kronor styck, ja, jag missade ingen nolla eller så..... på Ikea, helt galet billigt och de har redan hunnit bli favoriter här hemma.

Så har du det stora varuhuset i närheten, löp och köp.
Det får bli tisdagens tips och för dig som vill ha tips på en bra serie kika in senare ikväll då det är TV-TIPS-TISDAG





Ha en toppendag vänner!

Kramisar
T

4 kommentarer :

  1. Vart har du köpt ljusstaken? Ser ut som en bläckfisk? Villhöver den känner jag :D. Havsgalning som jag är ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan. Ljusstaken är som en bläckfisk och är superfin. Du hittar den här http://www.newport.se/shop/detaljer/dekoration/ljusstakar/blaeckfiskljustake-vit?gclid=CjwKEAiA0fnFBRC6g8rgmICvrw0SJADx1_zAALwNIedoJuKoCEDkz2HsRrkEEMC8xJSUIOB-GfvpChoCj7bw_wcB. Ha en fin dag. Kram Tina

      Radera
  2. Så snyggt med glaskaffekoppar. Känner att nu måste jag bege mig mot Ikea någon dag.
    Vill också ha sådana fina koppar.

    Tack för tipset.

    /Kamilla

    SvaraRadera