fredag 10 mars 2017

Full rulle i svarta huset

Sitta ner med en kopp kaffe och läsa en bok.....har jag inte tid med idag
Full rulle är det i svarta huset och eftersom jag i vanlig ordning har varit uppe aptidigt så har jag redan hunnit jobba och bockat av några saker på to-do-listan.

I morgon kommer huset fyllas med galna historier, hysteriska skrattanfall, mycket babbel och såklart pärlande bubbel när de bästa vännerna kommer på ladies night, ja jisses vad jag har längtat.

Så här har jag inte tid att sitta, förutom att jag ska dimpa ner hos Karin, så hon med sina magiska händer ska få bort de där grå på huvudet så ska jag handla, baka och en hel del annat, sen är det såklart fredag också och då är det ju liksom ett måste med något riktigt smarrigt till kvällen så hej hopp dags att sätta fart.


Brickbord från Jysk hittar du HÄR
Skål Legacy Georg Jensen hittar du HÄR 
Vas från Netto
Kubus by Lassen hittar du HÄR 
Mugg från Bruka Design




Njut av fredagen vänner!

Kramisar
T

3 kommentarer :

  1. Ha en bra fredag du med.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenfredag! Så fin spröd bukett!
    Jag har hunnit varit till Sthlm en sväng och nu en kopp kaffe innan jag ska hämta dottern i skolan :)
    Kram och ha en fin kväll!
    /Maria

    SvaraRadera