onsdag 8 mars 2017

En riktig funktionell supermöbel enligt mig.....


En möbel som jag verkligen vill slå ett slag för är rullvagnen
Ja eller om du kallar den drinkvagn eller serveringsvagn, kärt barn har många namn..

Tycker det är en supermöbel som kan användas på så många olika sätt.

Den kan stå där och bara se snygg ut om man nu vill det eller så kan man dra runt med den i huset och lasta diverse saker på.

Själv tycker jag den är super att lasta i köket med vattenkanna, vinflaska, salt och pepparkvarnen och annat smått och gott och sedan dra med mig in i matrummet, på så vis slipper jag eller någon annan springa fram och tillbaka hela tiden.

Eller varför inte till uterummet nu när den tiden kommer, perfekt att lassa på med saker för att sedan ta med sig ut istället för att ränna som en iller mellan kök och uterum.

Sen kommer man inte ifrån att den är bra förvaringsmöbel också, kanske du vill ha den som en drinkvagn i allrummet eller vid arbetsplatsen och lasta pärmar och boxar på eller varför inte badrummet och ställa smink, parfymer och andra nödvändiga saker på, japp man kan variera i all oändlighet, så enligt mig en riktig funktionell supermöbel.

1. Drinkvagn från Ellos hittar du HÄR
2. Serveringsvagn från Mio hittar du HÄR
3. Rullvagn från Ikea hittar du HÄR
4. Serveringsvagn från Chili hittar du HÄR
5. Serveringsvagn från Trendrum hittar du HÄR
6. Rullbord från EM hittar du HÄR

Här är fyra sätt som jag har använt mitt rullbord på





Nu jobb!

Ha en finfin dag vänner!

Kramisar

8 kommentarer :

  1. Jag skulle vilja ha en drinkvagn i vardagsrummet, har kikat runt lite men inte hittat den rätta. Många fina du visar, tack för tips.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så snyggt .....
    /Liten "Vinrig" Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Kul att se olika varianter ;)
    Hoppas du har det bra ;)
    Kramisar bia



    SvaraRadera
  4. Kanske blir någon sådan variant till huset i Spanien.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Så fint! Önskade jag hade plats för ett rullbord.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Håller med! En riktigt trevlig möbel! Vi unnade oss en lyxig variant i julklapp, som är drinkarn för oss :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Jag har en begagnad gammal rullvagn från jobbet i växthuset. Om jag skulle ha en inne så är ju själva vitsen att man ska rulla runt den tycker jag. Tror inte att jag skulle göra det pga vårt bygge i etage. Fast fina är dom. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Så fint det blev när du har pyntat vagnen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera