torsdag 23 mars 2017

Att låta alla sinnen vara närvarande


Idag har väl ändå vårkänslorna väckts till liv från sitt slummer, vilket v.ä.d.e.r......helt fantastiskt

Och jag kunde inget annat än le när jag tog min runda i skogen plus några vändor i backen för jisses vilket konsert fåglarna gav.
Lägger numera mobilen hemma för att verkligen låta alla sinnen vara närvarande när jag är ute och rör på mig.

Sen var det gött att sätta på en kanna kaffe och mumsa i mig den här helt fantastiska morotskakan med valnötsfrosting lchf, japp, den är så god så att jag bara smäller av.

Och för dig som vill ha receptet så kommer det till helgen, men nu soffhäng.

T


3 kommentarer :

  1. Underbar vårdag laså dina Foton ....
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder du bjuder på!
    Jaaa! Nu är det väl vår!!!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Så underbart verkligen :). Härligt det lät med skogspromenad :)

    SvaraRadera