tisdag 21 februari 2017

När man hamnar i sängen

Igår efter jobb och efter jag hade bakat så hamnade jag här...
....i sängen
Jamen det var ju ett sådant in i vassens ruskväder och min kropp och knopp viskade om vila så jag tog med mig en fasligt massa godsaker och bäddade ner mig.

Lyssnade på poddar, läste, småslumrade och smakade på en av de två kakorna jag hade bakat.
Ja jisses Amalia, den slank ner snabbt, jösses så god och recept kommer, ska bara försöka komma ihåg alla ingredienser, (note till mig själv, börja anteckna när jag bakar...) teflonminne är bara förnamnet, he, he....

Hur som haver så försvann den eftermiddagen fortare än jag säga hoppsan och idag är det tisdag och förutom att jobba står det en hel del annat på den där to-do-listan, så dags att sätta fart.


Marmorskärbräda hittar du HÄR
Marshall högtalare hittar du HÄR 
Påslakanset hittar du HÄR 
 


Ha en fin dag vänner!

Kramisar
T

4 kommentarer :

  1. Myspys. Härliga påslakan och så goda kakor. Jag la mig också i sängen efter jobbet, vi har ju nytt sovrum nu :). Hade nog inte lagt mig i vårt gamla, det var inte så mysigt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Låter skönt att mysa under täcket när vädret är skit. Känner igen det där när man inte kommer ihåg vad man haft i sin smet.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Sååå härligt att lyssna på kroppen och krypa ner under täcket, ta det i sin egen takt. Har du någon bra podd att dela med dig utav?

    SvaraRadera