fredag 24 februari 2017

När man fyndat på bokrean

Men hörrni vilken morgon
Snön ligger som lättvispad fluffig vispgrädde på marken och solen strålar från en klarblå himmel, så galet vackert.
Fina vinterdagar är sagolikt magiska och det är inte så ofta vi har dem här nere, så då gäller det att passa på och njuta lite extra mycket, dock inomhus för mig....


Men från det ena till det andra......har ni fyndat något på bokrean än?
Jag var bara en snabb sväng inom en bokhandel för något dag sedan och fick med mig en bok i alla fall.
Jag söker gärna böcker med läckra bilder i, som jag kan ha uppe på tavellisten och på borden såklart, så när jag hittade den här med en av mina stora stilikoner, Grace Kelly så högg jag direkt.
Fanns en med Audrey Hepburn också som jag nu ångrar att jag inte köpte....

Alltså hur vacker var den här kvinnan och vilken stil hon hade, kan faktiskt inte se mig mätt på bilderna och boken gör sig bra där på tavellisten tillsammans med en annan fantastisk kvinna, Greta Garbo.
Men det känns som det fattas något där på listen, så det får nog allt bli en tur till bokhandeln igen.....


Går här och klurar på om jag sätta en till tavellist under, precis ovanför korgen... eller blir det för lågt tror, får testa med den jag har, för några skruvhål gör vi inte i onödan som ni vet...


Tavellister hittar du HÄR
Rund spegel hittar du HÄR


Så förutom läkarbesök idag ska jag bara ta det lugnt och kurera mig.

Ha en strålande dag vänner!

Kramisar
T

6 kommentarer :

  1. När det kommer till ting är ju utsidan minst lika viktig!:)
    The looks, it's all about the looks :)

    Krya på dig nu vännen och hoppas infektionen släpper sitt grepp <3
    Vad är det för op du ska göra..?
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Så vacker bok, håller med dig. Vilken stil den kvinnan hade. Jag har inte fyndat något ännu på bokrean. Ha en fin fredag. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Nej, jag har inte varit ut på bokrean än. Jo... jag köpte ju några barnböcker idag, i mataffären, förstås... ;)
    Jag tokgillar också böcker med fina bilder. Bilderböcker haha ;)
    Jag ska nog ta mig en kik i helgen, om jag hittar något som passar in här i inredningen ;)
    Dina böcker är så fina där på hyllorna! Ha en trevlig helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Åhh, så fint på tavellisterna!! Jag sa senast igår att jag behöver några nya tavellister både till köket, och till mitt lila jobb-kök nere!!
    Gaaaahhhh.... fy tusan för urinvägsinfektion :( :( :( :( Jag hoppas verkligen att Du fick en akuttid!!!! Stor bamse-krya-på-dig-kram, vännen!! // Kate

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! Älskar motiven... läckert!

    KRAM Anna

    SvaraRadera