tisdag 10 januari 2017

JAG BEHÖVER DIN HJÄLP!!!!

Vänner nu skulle jag behöva er hjälp
Jag har nu bloggat ett antal år och det börjar bli dags för en förändring här på bloggen.
Det behövs en uppfräschning helt enkelt och den är på gång.

Vi jobbar på för fullt med det tekniska som jag själv tycker är riktigt tradigt..... som tur är finns det andra som är några riktiga stjärnor på det där och dessutom tycker det är roligt....
Själv hummar jag mest och säger
-Jamen det där blir riktigt bra eller
-Nope, det gillar jag inte alls....

Min vision om Home2tiny har alltid varit att du som läsare ska känna dig som hemma, slå dig ner med en kopp kaffe, läsa, kika på bilderna och fyllas med inspiration, tips och idéer, som ett litet magasin i miniformat.

Jag tror jag har kommit en bit på vägen men nu är det dags att höja nivån ett snäpp och försöka göra Home2tiny ännu intressantare och det är här jag skulle behöva din hjälp.

Jag skulle bli så otroligt tacksam om du tog dig lite tid och funderade kring vad det är som gör att du kikar in till just mig, vad du tycker är bra men framför allt vad jag kan förbättra

Men också kring frågor som:

Tycker du att jag har för mycket text eller kanske för lite

Har jag för få bilder eller för många

Vill du se mer inredning, hemma-hos-reportage och moodboards för olika rum

Vill du att jag tipsar mer om mode, sätter ihop olika stilar och trender

Vill du kanske se mer recept på bloggen

Eller har du något tips på vad jag kan fota eller skriva om

Vad skulle göra Home2tiny så inspirerande, intressant, rolig och bra att du utan tvekan skulle kunna rekommendera den till dina bästa vänner.

Dina tankar och åsikter är otroligt värdefulla för mig så tveka inte nu att skriva en kommentar eller skicka ett mail till mig home2tiny@gmail.com

Jag är så galet pepp inför det här och jag hoppas du hänger med.....



Ha en tokbra dag vänner!

Kramisar
T

24 kommentarer :

  1. Jag älskar din blogg och tittar in varje dag. Tycker den är perfekt som den är, men jag som älskar mode tycker det är kul när du visar outfits. Men det är en lagom blandning av mode, inredning, recept. Och dina bilder är ju helt magiska, det är värt att titta in på din blogg bara för deras skull. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Kul med nybygge och jag förstår beslutsångesten. :) Det finns ju hur många alternativ som helst.
    Jag skulle gärna se mer av related posts, så fastän jag ser ditt nya inlägg skulle jag vilja bli teasad att läsa andra. Som hos Mokkasin te x där man ser en film av bilder överst.
    Många kramar och tack för en fin blogg <3

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att göra om sidan. Det ser jag fram mot. Jag har egentligen inga särskilda önskemål, jag tycker om din blogg som den är. Jag blir glad av att kika in här och titta på dina vackra bilder.

    SvaraRadera
  4. Hej. Tittar in varje dag . Gillar mode o inredning ,o har fått många tips av dej. Tycker det är kul med dina fina bilder .

    SvaraRadera
  5. God morgon, jag gillar ju din blogg precis som den är!! Precis lagom med text, bilder i olika intresseområden. Men jag är helt övertygad om att den kommer bli minst lika mysig när du gör om den också. För ett tag sen hade du ett plagg i tre olika stilar, det gillade jag skarpt och saknar..
    Hoppas du hade det bra på jobbet i går, berätta gärna vad du jobbar med. Kram J

    SvaraRadera
  6. Jag har ju följt din blogg i många år men är katastrofdålig på att lämna en kommentar efter mig. Läser gör jag dock dagligen.
    Tycker du redan har en bra mix av allt men modetips och outfits är alltid kul. Älskar också alla goda recept du bjuder på och utflykter jag får följa med på. Bilderna är helt fantastiska redan som de är. Så, nej, har nog inga förslag på förbättringar. Keep up the good work!
    Ps, hoppas det gick bra att jobba igår.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Hej smulis!
    Hoppas första jobbdagen gick bra och att du känner dig lugn och tillfreds.
    Lider med dig att du oftast är fast i huset som värsta prinsessan raphunsel....
    Bara liksom väntar på att din fina riddare ska komma och befria dig....♥ ♥ ♥

    Va kul att bloggen är på uppdatering... jag funderar o funderar också...men än så länge har det stannat just där... ska nog göra som du framöver o fråga publiken..;)

    Jag älskar att kika in till dig och älskar din blandning...
    Jag skulle gärna se mer av mode men jag vet ju också att du inte orkar fota dig själv lika mycket som förr.... men kanske kan du mixa o matcha på andra sätt...
    Men som sagt... jag älskar blandningen av allt...det som är just livet.

    Kraaaaam Katarina
    Ps.. ja vi måste se till att ses snart...♥

    SvaraRadera
  8. Gillar din blandning av outfits, inredning/dukning, recept, utflykter. Dina bilder är ju helt outstanding, kan alltså inte bli för många. Älskar dina recept men ibland behöver jag inte läsa receptet eller laga/baka, jag "äter bilden" och blir nöjd. Som du vet längtar jag efter din kokbok, skulle bli en coffetablebook här. Gillar även outfitbilderna som ögongodis
    men inte mycket jag kan använda, blir inte så tjusigt på mig som på dig. Jag är nöjd med din blogg som den är men den nya blir säkert minst lika bra, det är din känsla och att du känner dig nöjd som gör det.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack för en fin och inspirerande blogg med vackra bilder. Jag tycker att det för många bilder från ditt hem, önskar fler bilder på andra miljöer, utomhus t.ex. Jag älskar oxå din outfitsbilder, gärna fler av dem. Nya recept är alltid trevligt. Det var mina åsikter, allt gott till dig. Kram Eva <3

    SvaraRadera
  10. Jag gillar din blogg som den är ❤️ speciell snygg & stilren!
    (Om jag inte läser beror det på min egen ork p.g.a hälsan)

    /Kram fina du & all lycka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm...Glömde ju att "säga" att jag gärna vill se mer av dina Utefoton/Naturbilder❣

      Radera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Jag älskar dina bilder. De är så proffsiga! Sen tycker jag om att du bjuder på dig själv och är lite personlig. Du har en bra blandning med interiör, mode och recept. Något nytt? Vet inte! Förändra inte för mycket. Känner mig hemma här. Vet de som flyttar o gör om. Då blir man lite vilsen... haha! Tycker det är bra som det är.

    Tack för din fina blogg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  13. Jag tycker att din blogg är bra som den är!

    SvaraRadera
  14. Jag gillar din blogg mycket! Tittar in här ofta, och blir glad och inspirerad av det jag ser och läser. Lätt att läsa, och lagom blandning med text och bilder, perfekt! Speciellt gillar jag dina goda recept, har prövat flera och alltid varit supernöjd. Både jag o dem jag bjudit! /Ninnie

    SvaraRadera
  15. Jag gillar verkligen din blandning, kan inte låta bli att kika in hos dig hur stressad jag än är. Recept är kul om det är mat. ja jag gillar ju inte sötsaker. Du har jättefina bilder på dig själv, mode är kul ändå fast jag inte shoppar loss. Gillar bygg och renoveringstips och inredning. fattar inte hur det skulle kunna bli bättre. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  16. Har precis börjat läsa här så är nog fel person att svara men tycker det jag sett är bra :)

    SvaraRadera
  17. Vad spännande med uppfräschning, jag skulle verkligen vilja de med min blogg har idéer men kan absolut inte det tekniska... Jag älskar inredning och gillar verkligen alla dina fina bilder, du skriver lagom mycket enligt mig, jättekul med outfits och bra recept så jättesvårt att komma på nåt som behöver ändras tycker mixen här inne är toppen!! Och jag tipsar redan alla som läser bloggar att gå in här och kolla :) Kram Suss

    SvaraRadera
  18. Jag gillar din blogg.det vita i din inredning blir fint på bild.Gillardin stil. Svårt att se vad som ska ändras på.ha fin ger

    SvaraRadera
  19. Jag tycker om din blandning av allt. Så jag gillar din blogg som den är.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  20. Jag gillarbloggen precis som den är:) många bilder kan aldrig bli fel vill se mer bilder o mer inredning:) kramar

    SvaraRadera
  21. jag tycker du har en jättebra balans i alla dina inlägg. du delar med dig av så många delar av ditt liv att det blir svårt att ge tips. vi verkar vara många som är nöjda och inte själva saknar något. så fort sätt på samma sätt, och utvceklas i det du själv vill. För mig är det bara finlir och det kan du så bra själv tänker jag. Varm kram Linda

    SvaraRadera
  22. Älskar din blogg. Du är en enormt bra fotograf och dina bilder är fantastiska. Tycker att du har balans mellan inredning, mode och recept.
    Outfits och ännu mer inredning samt tankar om livet, kan jag tänka mig. Men för mig är det en toppenblogg.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  23. Näää försvann allt...
    ska kopiera innan jag klickar på skicka denna gången...

    Jag ville skriva till dig att jag verkligen tycker att din blogg är komplett...
    Dina bilder, texterna, du.
    Du är ju liksom ödmjukheten själv. Ärlig och genuin.
    Jag vet inte vad mer jag skulle kunna önska liksom.
    Jag önskar att jag var hälften så duktig som du vännen <3
    Varmaste lördagskramen,
    Anna

    SvaraRadera