måndag 12 december 2016

Önskelista till den skäggige

Har du postat din önskelista till den skäggige än?
Jag är allt lite sen i år med den där listan, men jag har ätit min spenat och har varit rätt så snäll, så jag hoppas att det ligger ett litet paket till mig i säcken i år med.....

Och jag kan ju alltid hoppas att någon nisse hinner snegla på min lista, för oj vad glad jag skulle bli om något av de här finfina sakerna hamnade under granen i år.

Till att börja med står ljusstaken Nagel Stoff väldans högt på önskelistan.
Den är så otroligt läcker i sin design, dessutom är det extra kul att man själv kan bygga den hur man vill och hur stor man vill.
Snyggt också att blanda både krom och mässing om man skulle vilja det.
 
Ljusstaken Nagel Stoff hittar du HÄR

Tycker det fattas de här dessertskålarna/champagneglasen i min Essencesamling och skulle bli hur glad som helst om jag fick packa upp dem på julafton

 Essence dessertskål/champagne kupa hittar du HÄR


De här ljusstakarna är bara så fräcka, sa bara klick när jag såg dem och de får gärna flytta hem till svarta huset.

 Drip Candle holder som finns i tre olika storlekar hittar du HÄR


Kuddar får jag aldrig för många av och de här runda designade av Ylva Skarp skulle passa utmärkt i någon av sofforna här hemma.

Ylva Skarps kuddar hittar du HÄR

  
Skulle behöva allt behöva några glasunderlägg till min arbetsplats, jag spiller ut kaffe precis hela tiden och de där fläckarna är inte roliga. Kan kanske de här snygga underläggen rädda bordsskivan...

Glasunderlägg från Hilke hittar du HÄR 

 När julstjärnan plockas ner i januari behövs en lampa i fönstret på ovanvåningen och den här skulle passa utmärkt där på fönsterbrädan

Flowerpot hittar du HÄR


Och några nya sängkläder skulle allt behövas. Har sneglat på de här påslakansetet i plaggtvättad lin- och bomullsblandning och tror jag skulle sova gott med de i sängen.

Hedda påslakanset hittar du HÄR

Så där ja då var det väl bara att posta den här listan då och hoppas den hinner fram i tid.....

Ha en härlig start på veckan vänner!

Kramisar
T

4 kommentarer :

  1. Du önskar dig mycket fint av tomten. Jag har redan sänt iväg min lista. Hihihi
    KRam
    Maria

    SvaraRadera
  2. Mycket fint där. Hoppas du får något av det från tomten. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt. Underläggen och lampan kan hamna även på min önskelista. Så fräcka skor du köpt till julafton. Ha en fin lucia. Kram Pernilla

    SvaraRadera