måndag 28 november 2016

Julstämning i arbetshörnan

Här hänger jag idag
Vid min lite mer julpyntade arbetshörna.
Några granar har fått flytta in i Stringhyllan, en hyacint och så de där läckra silverfärgade eucalyptuskvistarna.
Ja mycket så behöver det inte vara för att skapa julstämning, det skulle vara i så fall vara julmusik, men den strömmar oavbrutet från högtalaren under hela december (till killarnas fasa) här i svarta huset....

Så hej decembervecka, snart börjar nedräkningen på allvar, ho, ho.....


Gran från Tine K, söt som bara den...


Tur att Kartellstolen är bekväm för här spenderar jag en hel del tid....


Ha en fin start på veckan vänner!

Kramisar
T

6 kommentarer :

  1. Oooo...Jag gillar stolen waooo ...
    Ha en underbar dag där i din myshörna/Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig arbetshörna du har. Måste också fixa till en liten hörna hemma så jag har ett speciellt ställa att sitta och blogga på. Nu blev jag inspirerad av dig igen. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Har läst ikapp i din blogg och måste säga att åh vad fint du pyntat inför jul. Älskar de vackra änglarna från Svenskt Tenn. Underbara!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig arbetshörna du har Tina! Och tusen tack för dom fina orden om köket, stor kram!

    SvaraRadera
  5. Ååå Tina va fint du har där!
    Kan lätt förstå att du tillbringar massa massa tid där...
    Å så fnissar jag åt killarna o julmusiken....same same hos oss...haha...
    Kram du fina!
    Katarina

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt du gjort i din hörna!

    Du får dra ihop några och julpyssla lite. Inget som hindrar bara för att barnen blivit stora. :)
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera