torsdag 3 november 2016

Julmagasin, tända ljus och Sarah Dawn Finers Winterland i högtalaren


Det har verkligen gått i Skalmanstempo här idag. 
En utryckning har jag fått göra och det var att köra Filip till frissan, sen så, inte mycket mer....

Jo just det...det kom packet, hurrej, soffbordet och lampan jag beställde för ett tag sedan och de var jag såklart tvungen att packa upp.
Om de blev bra? 
Japp jag är supernöjd, men orken räckte inte till att börja pyssla så det ser jag fram emot att ta tag i under morgondagen.

Nu sträcker jag ut mig här på soffan med inspirerande julmagasin, tända ljus och Sarah Dawn Finers fina Winterland i högtalaren.

Ny dag i morgon!

T

4 kommentarer :

  1. Jädrans vad du "jular" till det , hihi...jag väntar nog allt ja` ;))..........fast Lantliv har jag också nyligen läst ;))....
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Spännande med paket!!! Hoppas du känner dig piggare imorgon. Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Här har jag också köpt det julmagasinet, ett måste till jul :) Spännande att se ad du beställt hem, jag letar både lampa och soffbord... Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Julmysigt inne hos dig redan ;-) Årets glöggflaska ser i alla fall väldigt fin ut, men synd att den inte smakar nåt- jag brukar föredra Blossas glögg som är spetsad med rom..mums så gott! Undrar om de har börjat sälja den på systemet ännu?
    Så spännande med nytt bord, vi väntar på vår nya soffa, och vi skulle också behöva ett nytt bord till det ;-). Hoppas du mår okey, ha en trevlig helg!

    SvaraRadera