söndag 18 september 2016

Två höstoutfits med kläder från Ajlajk

 Ni är några som har undrat, vart mina modeinlägg har tagit vägen
Och ska jag vara ärlig, har jag saknat dem själv, för jag älskar ju verkligen kläder.
Anledningen är för att göra en lång historia kort och inte blir alltför privat att jag har två tuffa år bakom mig och när man allt som oftast känner sig som om en ångvält har kört över en, känns det inte särskilt inspirerande att ställa sig framför en kamera och le.... det känns inte äkta liksom.....därför har jag valt bort de inläggen och mer lagt krut på inredning, mat och bak.

Men jag har såklart bra dagar, absolut och det hade jag igår och då passade vi på att fota några höstoutfits med alla de kläder som fick följa med hem från RUTHiga EMMA i det helt fantastiska vädret.

Himmel vad svårt det är att bestämma sig vilka av kläderna som ska få stanna, har såklart kärat ner mig i precis alla, men visst några har blivit liiiite mer favoriter.

I alla fall två höstoutfits med kläder från Ajlajk (favoritmärke) och det känns riktigt roligt att visa dem....


Ska du satsa på några byxor i höst, tycker jag absolut att du ska prova de här silkebyxorna, så ljuvligt sköna att ha på sig och är perfekta både till fest och jobb, beroende på hur du matchar dem.

Här har jag matchat med en bomberjacka (gammal från HM) som är väldans het till hösten och ett  linne, snyggt och bekvämt.

HÄR hittar du byxorna (jag har storlek S i mina)
 


Den här oversizedskjortan också i silke (med ett löst linne som ingår) kan vara den skönaste jag har haft på mig ever, sitter inte åt någonstans och faller så där vackert.

En skjorta som du kan matcha till precis allt, jeans, "finbyxor", skinnbyxor och över en klänning, höstens verkliga must have.

Skjortan (jag har storlek S) hittar du HÄR



Det var några outfittips inför hösten, hoppas du blev inspirerad och hittade något som passar, fler outfits kommer senare i veckan om du vill få mer tips.

(Inlägget är inte sponsrat, det vill säga jag har inte fått betalt eller fått något klädesplagg)

Nu ta tag i den här underbara söndagen!

Ha en rolig dag vänner!

Kramisar
T

12 kommentarer :

  1. Ajlik är ju så snygga har sett massor som jag vill ha :) så fin du är Tina o oavsett vad du skriver om så är det alltid lika underbart att besöka din blogg :) kram å fin söndag

    SvaraRadera
  2. Så otroligt vackra bilder och en allé i höstfärger. Är det Zeiss?
    Jag känner igen mig så med kläderna, det kommer och går och du är så snygg. Tummen upp!
    många kramar

    SvaraRadera
  3. Fina bilder och fina outfits också ;))...ja idag har vi sol och varmt...men kyligare väder är på gång så man får passa på att njuta av värmen !
    Jag springer in och ut mellan datorn och loppisen som jag har öppen idag...det var allt för länge sedan nu.
    Kramis bia

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder, så vackra! Och så fin du är! Tycker alltid du bjuder på så härlig inspiration, tack:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skjortan var jättesnygg och du är supersnygg som vanligt i allt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. O, så snyggt! Precis i min smak, men tyvärr inget för min runda kropp.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du är alltid lika snygg! Gillar skinnbrallorna!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Galet snygg som alltid, Tina!! Silkesblusen var det stort LIKE på!!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  9. Snygg du är och så fina bilder. Måste åka till din stad när vi är på kusten snart och kika in hos Rutiga Emma. Kram Suss

    SvaraRadera
  10. Åh, så snygg du är! Och kläderna, jag säger bara jatack!! Skjortan skulle jag absolut kunna klicka hem direkt. Jag har också saknat dina modeinlägg, men älskar alla dina inlägg. Så känn inget tvång för vår skull att du måste fota modebilder. Ta det när du orkar och verkligen har lust. Du är så stark Tina, jag beundrar dig!! Du verkar så fin både på insidan och utsidan!! Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Toppen snyggt och du är toppensnygg.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  12. Så fin du är. Kram Anette

    SvaraRadera