söndag 25 september 2016

Höstinspo, två outfits

Ååååå vad jag älskar hösten
Och i år har vi verkligen en höst utöver det vanliga, inget det-regnar-småspik och håll-i-hatten-stormar än (peppar, peppar) utan det bjuds på soliga, friska och färgsprakande dagar.

Jag antar att det är just därför jag är en sådan vår och höstmänniska, jag älskar den där mjukstarten inför det som komma skall.

När termometern visar för mig mer behagfulla grader, när naturen bjuder på ett färgsprakande skådespel i alla regnbågens kulörer och innan almanackan börjar fulltecknas av grillkvällar och julaktiviteter, vår och höst är liksom lugnet före stormen.....

Sen är det också alla ljuvliga höst och vårkläder som jag mer än gärna frossa i, det är de här årstiderna då jag har mest habegär efter lite nytt i garderoben.


Som den här toppen från Ajlajk. Älskar färgen och att den är loosefit. En topp som passar till det mesta i garderoben och när det börjar bli ännu kyligare är det snyggt med en skinnjacka eller kavaj över.

Toppen hittar du HÄR och jag har storl S i min



De här byxorna var jag faktiskt lite skeptisk till först, inte min stil kändes det som, men när jag väl fick dem på mig ville jag helst inte ta dem av mig, jisses så sköna.

Hur gosiga som helst att skrota omkring i hemma men också dressa upp som jag gjort här med en oversizetröja (också från Ajlajk men köpt i våras) och boots.

Snygga också till ett par sneakers, en topp och skinnjacka.

Byxorna hittar du HÄR och jag har storlek S i mina


Lite höstinspo så här en söndag, nu ska jag bara vela klart om vilka kläder som skall få stanna, men de HÄR sidenbyxorna och de byxorna ovan ligger bra till kan jag säga.

Nu åter tillbaka till sängen och försöka lugna en argsint ansiktsnerv.

Ha en mjuk höstlig dag vänner!

Kramisar
T

7 kommentarer :

  1. Tröjan var jättefin och färgen är ljuvlig. Hoppas den ger med sig din ansiktsnerv som bråkar med dig.
    Ha en fin söndag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Åh,vilka mysiga byxor på sista fotona & ....
    Så snygg du e´ i hatt Wow ❤️

    /Kram finate!

    SvaraRadera
  3. Hoppas din ansiktsnärv slutar att spöka runt med dig. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Fint !...jag gillar dina byxor på första bilden !
    Hoppas du mår bättre snart ;)
    Höstkram bia

    P.s fast idag har vi inte höst utan snarare sensommar ;))

    SvaraRadera
  5. Snygga outfits! Hösten är verkligen fantastisk med alla färgskiftningar och den krispiga luften.

    SvaraRadera
  6. Håller med dig, jag gillar höst och vår och njuter extra mycket den här tiden. Så snygga kläder du visar och fina bilder som alltid. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. De byxorna har jag också kollat på, de är så snygga och helt kart min stil ;) Kram Anette

    SvaraRadera