fredag 16 september 2016

Förnyat höstgarderoben och en riktig myseftermiddag

Filip skulle klippa sig och jag hängde förstås på
Ville absolut inte missa ett besök hos bästa Karin eller RUTHiga EMMA som butiken/frisörsalongen heter.

Alltid lika mysigt att hälsa på i ladan som Karin renoverat så galet läckert och kika runt på alla fina saker och snygga kläder som kommit in, ta en kopp kaffe och prata av oss vad som hänt sen senast. Stackars Filip han skulle nog behövt ett par öronproppar där han satt mellan oss två........

Men hörrni ska vi ta en runda och se vad som finns i butiken


Inte för att det går att tänka jul just nu.... men den kommer.....och säkert fortare än vi anar.....och då kan det vara bra och ligga steget före och till exempel ha köpt på sig ett gäng fräcka stickers att fästa på årets julklappar


Stort älsk både på det här makalöst charmiga vintagebordet (kan det vara snyggt till en Chesterfieldsoffa tro???) och den stilrena urnan


Den här galet fina tavlan har en god vän till Karin målat, alltså har du sett något vackrare?


Är barnsligt förtjust i sådana här trådrullar och saxar


Korgar kan man aldrig få för många av...



Lite smått och gott från Nicolas Vahé fick hänga med hem, är ett stort fan av produkterna.


Och mitt favvomärke Ajlajk, jadå jag kom hem med ett helt gäng kläder, skönt att prova i lugn och ro hemma innan jag bestämmer mig.

Hittade du något du vill köpa eller se vad som finns mer hos RUTHiga EMMA hittar du det mesta HÄR skulle något fattas i webbutiken kan du alltid ta kontakta Karin HÄR

En riktig myseftermiddag, Filip blev ursnygg i håret, jag fick en välbehövlig pratstund och så fick jag förnya höstgarderoben en smula........bästa.......

Och idag firar vi fredag och det innebär att jag snart ska ge mig iväg och köpa ost och annat småplock i mängder, jisses vad jag längtar till ikväll och få sätta tänderna i allt smarrigt.

Ha en sagolikt härlig fredag vänner!

Kramisar



11 kommentarer :

  1. Å geeeeeee ma :))
    I synnerhet tavan kan jag säga... Med en hästtokig fialotta skullle den ju passa perfekt på hennes rum... Så så fin!
    Idag ska vi till frissan, lillefi o jag. Ibland är det som att jag tror att hon kan göra mirakel med mitt hår... vi får se hur mycket som hänger med hem idag...
    Ha en toppenfin fredag vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Så mycket fina saker och jag längtar också efter ett rejält fredagsmys med småplock. :)
    Kramar och trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Härlig kombo med frisör och inredningsbutik. Många fina saker.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Vilken dag,och vilken fin butik.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Hoppas din fredagkväll blir toppenfin.
    Kram
    MAria

    SvaraRadera
  6. Så mysigt. Förstår att du inte ville missa ett besök där. De där trådrullarna är ju urläckra. Ha en skön helg vännen. Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Sjukt härliga och inspirerande bilder.
    Ha en fin fredagskväll och en underbar helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Vilka härligt inspirerande bilder!

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint. Så bra att kunna prova hemma i lugn och ro. Fina små vaser och korgarna är också vill ha. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Häst tavlan vart jag så kär i! =)

    SvaraRadera