söndag 11 september 2016

Födelsedagsfirande i strålande solsken

Igår vankades det kalas minsann
I strålande solsken och högsommarvärme firade vi fasters bästa L


Många paket blir det så klart, när finaste killen ska firas ordentligt


Svägerskan hade som alltid dukat stiligt och snyggt i härliga färger


Och så bjöds det på iskall Cava


Bästa vännen och svägerskan alltid lika fräsch och snygg, igår i läcker skinnkjol


Min prinsessa, som är så vacker att jag smäller av



Ha, där fick jag dig, min bror som helst inte vill vara med på bild...


T hade en ursnygg byxdress med läckraste spetsen


Och mamsen hade fixat sina naglar...




Och födelsedagskillen var tvungen att börja den spännande fortsättningen på boken han fick.


Som alltid bjöds det på fantastiskt god mat, pärlande dryck och en hel del trams och flams, precis som det är när vi träffas, jag har sagt det innan, men kan säga det hur många gånger som helst, min familj alltså, de bästa och de betyder verkligen allt för mig, längtar redan till nästa gång vi ska träffas.

Ha en finfin söndag vänner!

Kramisar
T

7 kommentarer :

  1. Så underbara bilder av en glad dag!
    Önskar dig en skön söndag...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från din finfina dag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Fint kalas och vilket väder! Helt sagolikt underbart!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Men vilje snygg klänning du har på dig. Härligt med kalas. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Håller med att din klänning är superfin. Elegant med fina detaljer. Härligt med kalas. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Fina bilder du bjuder på i vanlig ordning!
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera