söndag 4 september 2016

En gårdagens och middag hos goda vänner

Att få åka ifrån den här röran igår....
stänga dörren för några timmar och åka hem till goda vänner, var verkligen hur skönt som helt.

Så otroligt mysigt att bara få sjunka ner i deras soffa, bli bjudna på fantastiskt god mat, svalkande dryck och mycket babbel, du vet allt det där som man uppskattar i vanliga fall, men helt klart ännu mer när det är moln av byggdamm och allmänt kaos hemma.


Svart och vit dukning, sobert och snyggt i sin enkelhet. Kolla vinglasen, stort gilla på dem


Mr C pustar ut efter en dags slit...


..... och jag kan tänka mig att det var gött att skölja bort allt byggdamm med en sådan här...


Mandelknäcke och goda ostar, bästa, bästa....


Sötaste L



Och finaste E


Sååå cool lampa


Det här tyckte jag var urläckert en tablett med inbyggd bestickficka, smart..


Alltså den här kycklingrätten var så galet god så receptet måste jag ha bums så ni kan få det.




Finaste H som hade fixad världsgod mat och sen bakat en ljuvlig kaka till efterrätt allt enligt lchf som jag också kunde få njuta av, sådant som jag blir så himla rörd av.


Sen måste jag visa den här tavelväggen som H hade fixat och som jag blev helt in love i. 
Allt är så snyggt, upphängningen, bilderna, färgerna, ramarna jag allt, den här idén kommer jag sno rakt av så jädrans läckert.

En fantastiskt mysig kväll, som lägger sig mjukt i både själ och hjärta, precis vad vi behövde just nu och genast fylldes energidepåerna på ordentligt.

Ha en fin dag vänner!

Kramisar
 

8 kommentarer :

  1. Ja, vilken häftig lampa!
    Så skönt att slippa ifrån allt byggdamm för en stund. Kram.

    SvaraRadera
  2. Men wow, vilken läcker outfit på dig! Och tavelväggen var ju smashing. Kram J

    SvaraRadera
  3. Snygg outfit. Tavelramarna var läckra dom också. Tänk att man blir så glad när man blir uppmärksammad med mat som kanske inte alltid är så vanlig. Att det tänkts till lite menar jag. Härliga vänner du har. Kraaam pia

    SvaraRadera
  4. Supersnygg tavelvägg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Men så fin du är. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med en så underbar kväll hos vänner!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Så fin du var till kvällen. Förstår det känns skönt att gå bort när det är bygge hemma. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Ser såklart ut att vara en underbar kväll med god mat och sällskap!!

    SvaraRadera