torsdag 8 september 2016

Det blev en look-alike

Jag blir så himmelens glad.......när det bara stämmer
Har i mååånga år kikat på en Jieldélampa, så galet snygg men hur gärna jag än skulle vilja ha en sådan är det bara att erkänna att den prislappen är inte riktigt ämnad för min plånbok.
Så när jag hittade en look-alike med ett något humanare pris blev inte bara jag superglad utan även min ovanvåningsbudget.

Alltid svårt när man bara har sett något på nätet, åtminstone jag håller nästan andan varje gång när jag öppnar ett paket som kommit på posten.

Är den lika fin som på bilden, håller kvalitén, ja infaller mina förväntningar helt enkelt. Många gånger gör det tyvärr inte det, men denna gången så blev det tummen upp. Inget krångel med returfrakt och sådant strul, pjuuuu.


Så nu står den här, inte på rätt plats, för den ska flytta upp så småningom när allt är klart och då förhoppningsvis jämte en Chesterfieldsoffa, men tills vidare får den husera här och jag kan bocka av en sak från min moodboard (som du hittar HÄR)

Läs/golvlampa - check

Lampan hittar du HÄR
 


Skulle behöva åka in till stan och fixa några ärenden, men har en nerv som bråkar med mig så det får nog bli några timmars vila först.

Ha en finfin dag vänner!

Kramisar
T

11 kommentarer :

  1. Waoooo snygg .......
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  2. Den var snygg och look-alike är nog lika bra som äkta.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Den var snygg och look-alike är nog lika bra som äkta.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Cool lampa !!...passar hemma hos er ;)
    Idag har jag äntligen gjort ett nytt inlägg, men inspirationen finns inte just nu, så bilderna
    kom i all hast ;)...men bättre sent än aldrig...
    Solen skiner här , hoppas den gör det hos er också ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg! Och vad kul att du blev nöjd. Kram

    SvaraRadera
  6. Här har du en till Jielde-fan :-) Den look-a-liken var riktigt fin, får nog fundera på om jag ska lätta på plånboken eller inte ;-) Tack för tipset!
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  7. Åh, vad snygg!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Åh, vad snygg!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera