torsdag 11 augusti 2016

Västkusten


Bästa för kaffekärringen på västkusten.....

T


8 kommentarer :

  1. Det paketet är med till spanska kusten.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Längtar till havet när jag ser dina bilder. :)
    kramar L

    SvaraRadera
  3. Härliga kaffebilder du visar. Zoega passar inte alls här men i Skåne med kalkrikt vatten så är det jätte gott. Är det måsen kopp? Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Vi köper ju bara hela bönor nu för tiden så det kaffet har jag inte sett, men det ser verkligen inbjudande ut!
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Perfekt! Önskar att jag bodde på västkusten... och inte bara för kaffets skull, då! ;) Det är sååå fint där!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Måste jag testa för det har jag inte ....
    /Kaffekram!

    SvaraRadera
  7. Tror gästerna kommer att jubla. Så vacker kaka och säkert lika god.

    Trevlig helg och KRAM Anna

    SvaraRadera