onsdag 17 augusti 2016

Lillördag


Är det lillördag så är det..........

T

9 kommentarer :

  1. Håller med fullständigt 😊
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Håller med fullständigt 😊
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Jaaa eller hur. Fin bild! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Absolut och det händer faktiskt bara en gång i veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Smasching...
    Kan riktigt se framför mig hur du dansar fram likt en älva i din vackra klänning och förföriskt lockar mr C med ett glas bubbel.....eller rättare sagt med en klunk direkt ur flaskan...
    ...Å sen....
    Hahhaaaa...nä nu är det bäst jag slutar innan jag spinner loss lite för mycket va...haha...

    Hälsa mr c att han kan vara en lycklig man som har en sån smaschig fru...<3
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Härligt med lillördag ;)

    SvaraRadera
  7. Men halloj, vilken ursnygg bild och klänning! varifrån kommer den tro? ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååå tack snälla Katja vad glad jag blir. Klänningen är en Filippa K som jag fyndade för inga pengar alls på Freeport Kungsbacka för några veckor sedan. Ha en fortsatt fin vecka. Kram Tina

      Radera