söndag 7 augusti 2016

En av dem jag älskar mest

-Mamma har du lust och ta några bilder på mig?
Vaaaa, att jag inte trillade av stolen när Filip frågade mig det för några dagar sedan.

Han har ända sen den dagen jag började att fota pipit iväg, suckat och tyckt att jag är mest pinsam över att kameran alltid ska med och föreviga precis allting.

Men nu så behövde han några bilder själv och jag fick till och med tillåtelse att visa dem här på bloggen.

Och jag måste nog säga att det här var en av de bästa stunderna på hela sommaren.
Att få vara med en av dem jag älskar mest och få göra det jag tycker är det roligaste som finns, ja den kombon är det inte mycket som slår.

Ja jisses vad vi skrattade och tramsade och Filip var nog mest nervös över att jag skulle trilla i plurret, när jag kröp runt, hoppade på stenar och gud vet vad, jag menar vad gör man inte för att få den bästa vinkeln.......

I alla fall här är några av alla de bilder jag tog och jag vet.... jag är partisk, men jag är sjukt stolt över min snygga son......










Nu fixa lite här hemma, sen kommer jag kika in senare ikväll med ett riktigt bra erbjudande!

Ha en riktig skön slappardag vänner!

Kramisar
T




10 kommentarer :

  1. Härliga bilder på din fina son! Förstår att det var en mysig stund!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vilken stilig ung man till son du har, riktigt fotogenic och bilderna är fantastiska som alltid ��

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Det gör gott i mammahjärtat när man får vara med sina barn. Jättefina foton. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jätte fina bilder Tina och han är en riktig snygging...
    Jag förstår precis den där känslan....så så mysigt är det med kvalitets tid med sina barn.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  5. Förstår att det var en lycklig stund! Så fina bilder!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Fina bilder! Jag förstår att modershjärtat svämmar över. Jag har tre söner och älskar alla så mycket. Ha det bäst. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder och vilken snygging till son du har. Mina grabbar vill absolut inte vara med på bild haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Fina bilder på en stilig son! Här springer döttrarna och gömmer sig så fort kameran kommer fram, eller så gör de fula miner...
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Så fina bilder. Så stolt du ska vara.härligt att få en sådan stund med sin son. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Vilka fina foton. Förstår du njöt när du fick vara med honom och så fota.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera