söndag 3 juli 2016

När man har fyndat något alldeles makalöst på rean

Egentligen var det som så....
Att Mr C var på jakt efter en sommarjacka och hade nosat upp en butik som eventuellt kunde ha just den.
Butiken ligger i ett köpcentrum, Mobilia, som jag faktiskt aldrig hört talas om och såklart då aldrig besökt heller.
Hade heller inga större förväntningar mycket beroende på att just köpcentrum inte tillhör mina favoriter precis.

Men där fick jag allt ändra mig, många butiker, stort, nästan för stort då både jag och Mr C, trots väldans bra lokalsinne, blev allt lite vilsna i pannkakan där ett tag, men framför allt var det inte lika stökigt som jag kan tycka att bland annt Emporia är, så japp hit kommer vi att återvända.

Mest kanske då för den här butiken, Best of Brands

Så galet mycket snyggt både till dam och herr och sen världens gulligaste personal, stort gilla på det.

Nu hade vi också en väldans tur då de precis hade börjat med sin rea, i stort sett 50 % i hela butiken, jamen hallå Visa-kort, dags att jobba.....

Best of Brands rea hittar du HÄR
Deras fysiska butiker hittar du HÄR


Så det blev en liten väska från by Malene Birger, perfekt i sommar då jag inte vill dra med mig stora väskan.

Jag som har letat efter sneakers lääänge, behöver inte leta längre, för med hem kom rosa sneakers från Michael Kors, så galet snygga och sköna, kärlek vid första ögonkastet...


Sen kunde jag inte motstå den här rosa blusen från Odd Molly, jag menar med 70 % rea så var den i princip gratis....


Och sen den här, sjalen från by Malene Birger, himmel och pannkaka, måste vara den mjukaste sjalen ever, kommer bli fasligt skönt att svepa in sig i när höstvindarna drar in över landet....

Så japp, ni kan tro jag är nöjd med mina fynd.


Och jadå Mr C fick sin jacka också, så jag vet inte vem av oss som var mest nöjd.....

Här fortsätter tråkvädret, så någon uteaktivitet blir det inte, däremot kom önskemål om kakor till fikat så det får nog bli så....en dag i köket.

Och precis nu när jag satt och skrev det här inlägget sålde vi vår vita skinnsoffa, tjohoooo...
heja Blocket!!!

Ha en fin dag vänner!

Kramisar
T

12 kommentarer :

  1. Waooo så fina sneakers ❤️ ...
    /Kram fina du & ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Hallå vännen!
    Först o främst stort stort grattis till era 20 år!
    Grät en skvätt när jag läste det fina du skrev. Ni är verkligen så fina båda två och allt det där du skriver märks ju så väl då man träffar er. Det finns ett band mellan er som man nästan kan ta på och kärleken då ni ser på varandra undgår ingen.
    Vilka härliga dagar ni fick och jag är så glad för din skull att ni kunde få komma i väg och fira så fint.

    Ursnygga kläder, skor o annat du köpt...alltihop...den där sjalen kunde du lika bra ta o skicka till mig omedelbums..;)
    Här skiner solen men det blåser halvstorm i dag så ute vill man inte riktigt vara ändå..:(

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Fina fynd!!!! Vi handlar mycket på Best of Brands i Stockholm! Jättebra butik! Kul att ni också gillar den!
    Kram och ha en fin Söndag!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Toppenfina fynd...helst dina skor !!...tänk att jag ska ha så svårt att ha låga skor...
    kanske för att jag är kort, hihi...
    Ha en fin vecka !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  5. Wow, vilka fynd! De där sneakers'arna var ju toksnygga!

    Här skiner faktiskt solen idag, så för vår del är det utomhusaktivitet som gäller.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Skorna var jättesnygga, skulle själv vilja ha.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Vilka fynd! Förstår att du är nöjd:) Och så härliga bilder!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Men så mycket fint du fyndat. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Förstår att du är nöjd med shoppingen, sååå snyggt.
    Skönt att nån mer tycker att Emporia är rörigt...jag trodde jag var ensam om det ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  10. Stort gilla på både väska och sneakers...:) Och stort gilla på "marmorbrädorna" i tidigare inlägg, och romsåsen... mmmm! Lyckads få till en sån själv tidigare i veckan. Slickade skålen på "slatten" som blev kvar!!
    Stor varm söndagskram till Dig från Kate

    SvaraRadera
  11. Best og Brands är en trevlig butik. Du har fin smak. Jag gillar också deras concept. Mycket snyggt man vill ha. Fina saker du hittade. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Best of Brands, visst är det en fantastisk affär. Brukar besöka den i MOOD-Gallerian i Stockholm.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera