söndag 8 maj 2016

STUDENTFOTOGRAFERING

Det är tre år sen Felix tog studenten
Vilken dag, vilken kväll det var....minnen som jag kommer bära med mig livet ut.

Vi har en mängd bilder från den dagen som jag är så glad att vi tog, både för våran skull men framförallt för Felix som när han har lust kan kika tillbaka på den där dagen när han sa -Bye, bye till, vad blir det...13 års plugg....

I alla fall så ställda han upp nu när Mr C behövde bilder till sin portfolie, ja jag kunde såklart inte heller låta bli att fota, älskar ju det, att få stå bakom kameran.
Och här ser du ett axplock vad som fotograferades av oss en helt magisk kväll på stranden.

Har du en student i familjen och vill att Mr Sea Foto ska ta de bilderna, maila honom på mr.sea.foto@gmail.com så får du all info kring en sådan fotografering, men ett tips är att snabba på, tiderna börjar att ta slut......










Nu ut i trädgården.....

Ha en toppendag vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Härliga bilder !...och nog syns det att det är din son ;))
    Vilket väder vi har just nu...det gäller att passa på att njuta, och det ska jag göra idag. Allt annat läggs åt sidan, för idag ska jag bara vara....
    Ha det gott !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå Vilka bilder!
    Tänk om ni bodde lite närmre...då skulle jag minsann boka tid åt vår student...
    Nu får jag i stället nöja mig med att få lite inspiration och några ideér till hur jag kan försöka fota henne själv...

    Felix är verkligen snygg som modell och så så gulligt av honom att ställa upp.
    Stor kram du fina... vi måste höras nu i veckan och boka.
    Kraaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på er student. Ja här är det en till Felix som ska ta studenten hoppas jag i alla fall. har beställt mössor, jag tror två ha ha! Bäst att inte missa en sådan viktig detalj. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Wow vilka bilder, fantastiskt fina! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Instämmer med alla andra. Bilderna är så bra.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Åh studenten, det var helt underbart. Lyckan att få se och uppleva den glädjen i sitt barn..... Har förhoppningsvis en till nästa år att se fram emot.
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Vilka fantastiska foton!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  8. Stilig son du har!! Jättefina foton, verkligen! Jag har också haft proffsfoton tagna av min dotter som nu går sista året på highschool. Det är verkligen kul att ha. Verkar som ni har toppen väder där hemma nu. Njut!

    Susanna B.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Susanna, jag älskar att fotografera och det är inte ofta jag får nöjet att fota sonen.... Här är verkligen sommar nu och det gäller att ta vara på varje sekund. Hoppas du också kan njuta av fint väder. Kram Tina

      Radera