måndag 9 maj 2016

Sommarluftigt och lättstädat.....

Här har vi inte spenderat mycket tid i helgen.....
Men jag fick Mr C att slita sig från trädgårdshänget några minuter för att släpa bort den stora mattan som låg under matbordet och istället lägga på den något mindre kohuden.
 Och inte ville jag ha den helt under heller, utan bara sådär lite instucken och på sniskan....

Jag går kanske något mot strömmen just nu när många andra lägger in stora, fluffiga, fina mattor, då plockar jag bort mina..... i alla fall för tillfället.....

Men som jag har skrivit innan så vill jag ha det sommarluftigt och framförallt lättstädat såhär i sommartider.
Det är mycket spring ut och in och är det något jag inte känner för just nu är det att hålla stora, tunga mattor rena från gräs och annat jox som dras in från trädgården mest hela tiden.

Men som sagt tillfället....om några månader är det jag som släpar fram och förmodligen letar nya härliga mattor, men nu sommarluftigt, fint så....




Nu mot Varberg!

Ha en alldeles underbar start på veckan vänner!

Kramisar
T

11 kommentarer :

  1. Underbart 💕 ....
    Ha en härlig dag i Varberg!

    /Kram finaste

    SvaraRadera
  2. Så fint det ser ut. Hoppas du får en härlig dag!

    SvaraRadera
  3. Heeeej vännen!
    Jaaaa, det ser verkligen sommarluftigt och häääärligt ut :))
    Å inte vill jag sitta inne idag inte... ;)
    Ha en toppendag!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Du har så otroligt fint!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  5. Ser hur fint och luftigt ut som helst.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  6. Ser hur fint och luftigt ut som helst.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  7. Ja så där skulle man ha det.. Så himla ljust och fint. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Men du vad fint. Har aldrig tänkt att mattan kan vara lite under möbel och lite på fri yta. Riktigt fint. Det är ju det här med att gå utanför boxen. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Men åh så fint du har det!!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  10. Alltid lika snyggt hos dig! Här funderar jag på att köpa en matta men det ska vara till altanen ;) Underbara foton i förra inlägget. Kram Suss

    SvaraRadera
  11. Så snyggt det blev. Gillar det sommarluftiga. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera