söndag 1 maj 2016

En gårdagens med paljettkjol

En gårdagens
Och jag kan väl säga att jag inte är lika pigg idag. 
Inte för att det blev sent på något vis, men i vanlig ordning hade jag på tok för trevligt för min ansiktsnerv, så jag behöver nog inte tala om vad som väntar mig i dag......japp soffläge.....

I alla fall rotade jag fram ur garderoben en salig blandning med gammalt och nytt, mest gammalt får jag väl erkänna men det här är en stil jag gillar och som alltid funkar.

Paljettkjol är alltid lika snyggt och passar till alla tillfällen, här har jag dressat ner den med enkla bastoppar i olika längder för att ge hela helheten en lite mer avslappnad look.
Skulle jag ut och partat (och det händer ju såååå ofta, not....) hade jag skippat den långa toppen och tryckt ner tossarna i ett par klackisar i stället, vips en mer party-party outfit.

Älskar kläder som man snabbt kan få till olika stilar med och som kan användas till det mesta. 


Kvällens "juveler"


Paljettkjol gammal från HM hittade istället en rosa som jag själv funderar på, snyggt till sommarens festligheter. Du hittar den HÄR
Blå top från Ajlajk hittar du HÄR 
Kofta från Rut and Circle gammal, liknande hittar du HÄR 
Skor med kilklack gamla från North Sail, liknande hittar du HÄR 

Och nu ska jag krypa ner i soffan och bara ta det lugnt.

Ha en myspys dag vänner!

Kramisar
T

11 kommentarer :

  1. Hej! :) Läser din fina blogg varje dag .. undrar var du köpt de fina filtarna du har på soffan? Ha en fin söndag! / Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta och vad glad jag blir att du kikar in här till mig. En av filtarna i soffan är köpt i Falkenberg i en butik som heter Fynda. Tror jag bara gav 200-300 kronor för den. Den andra rosa filten är egentligen en sjal som jag köpt för något år sen, finns tyvärr inte kvar. Ha en mysig dag. Kram Tina

      Radera
    2. Tack för svaret! :) Kram / Lotta

      Radera
  2. Cool kjol ;)...tråkigt att din ansiktsnerv inte är bra...men det blir väl bättre snart.
    Idag har jag varit ute och räfsat lite på tomten, men oj vad slut jag blev...orkade bara en liten del...räfsade mest där jag skall montera upp växthuset.
    Ha en fin 1 maj !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är alltid så fin! Läckert!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Du är toksnygg, wow vilken suuuuperfin outfit!!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  5. Vilken toksnygg kjol. Alltid lika snyggt klädd.

    Ha en fin kväll.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  6. Alltid lika läcker min sköna =) Jag hoppas din nedrans nerv lugnade ner sig så du fick njuta av söndagen och det ljuvliga vädret. Stor kram, Mia

    SvaraRadera
  7. superläcker outfit. Den rosa kjolen är nog kanonfin den med till brunbrända ben. Trist att du inte kan njuta fullt ut på grund av nerven bara. Kraaam Pia

    SvaraRadera