måndag 11 april 2016

När man fyndat vårens finaste väska

Ja en skymt har ni ju redan sett
Av min outfit jag hade på mig i lördags.
Egentligen inget speciellt, skjorta och jeans, men kombinerar man det med ett gäng rasslande guldhalsband, high heels och en flott väska, så blir det ju genast lite mer feststämning över looken.

Och ja väskan, en Michael Kors som jag fyndade i fredags
Att jag är tokglad är bara förnamnet, har ju länge letat efter någon sådan här mindre väska, men har liksom inte fallit för någon, men när mina ögon fastnade på den här, då sa det bara "klick", kärlek vid första ögonkastet.

Inga tveksamheter som helst, vilket inte är så vanligt för mig, ska ju helst vrida och vända och fundera både en och två gånger innan jag lyckas ta någon beslut......men inte den här gången, tjoff så var den min.

Jag köpte väskan hos No. 30 i Varberg till 50 % och där fanns fler väskor i olika modeller.
För er som inte bor i närheten av Varberg så såg jag på deras Facebooksida att de skickar hem, ett tips om du letar efter en ny väska.
 Deras Facebooksida hittar du HÄR.

Annars då..........låt mig säga såhär, jag har haft bättre nätter..... förutom den "vanliga" värken så har min jädrans tand bråkat med mig och jag har nu på morgonkvisten upptäckt en böld i munnen så japp, det blir ett besök hos tandläkaren idag, Oh happy day.....




Flared high waist jeans hittar du HÄR
Solglasögon hittar du HÄR
Halsband gamla som gatan
Mönstrad blus urgammal, men en liknande hittar du HÄR 
Väska Michael Kors köpt hos No 30 i Varberg
Skor gamla Michael Kors



Ha en härlig start på veckan vänner och tack för att ni kikar in här och ger så mycket pepp och feelgood!

Kramisar
T

11 kommentarer :

  1. Som vanligt är du superfin och vilka härliga bilder. Den i månskendet i förra inlägget är ju magisk. Snygg skjorta och nu ska jag gå in och kika på fb sidan och se om jag hittar någon väska. Ha en fin dag finaste. kram Annika

    SvaraRadera
  2. Beautiful look,have a nice day,Patricia

    SvaraRadera
  3. Alltid lika snygg! Alltid lika vackra bilder!
    Men värk... inte kul, alls :(
    Kul att du blev inspirerad av doptavlan! =)
    Kram och hoppas tanden fått hjälp nu!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg liten blå väska! Grattis till fyndet! Nu har jag också ett par sådana jeans. Fick många snälla kommentarer av eleverna när jag hade jeansen.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Snygg du är! Skulle gärna ha en väska i den storleken, perfekt med en lite mindre ibland.
    Åh nej så trist med tandvärk. Hoppas du har fått hjälp idag.
    Blir lite shoopingsugen, det var ett tag sedan jag köpte något nytt, har inte känt mig alls i form, har bara velat vara hemma på helgerna.
    Stor kram till dig
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Jag har en stooor väska fylld med ALLT, som Mary Poppins ungefär haha...
    Riktigt snygg och den blåa färgen var läcker!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Fin fina du.... Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Så fräck outfit. Kul med ny väska. Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Snygging där! Gillar allt!

    Hoppas din tand ger med sig, eller ja alltså värken!
    Kram fina du!
    Malin

    SvaraRadera
  10. Alltså du är så snygg och hela outfitten sitter som gjuten!

    Kram P

    SvaraRadera