söndag 3 april 2016

Outfit á la 70-tal

Kan man vara kär i en outfit?
Jag är det i alla fall......
När jag provade de här kläderna på Lindex sa det bara klick, det fanns liksom inte en chans i universum att de skulle hängas tillbaka ut i butiken, de skulle bara liksom hem med mig, punkt.

Jag hintade om jeansen redan i det HÄR inlägget och ska jag vara ärlig har jag i princip bott i dem sen dess.
 De är helt galet sköna och sen bara älskar jag den höga midjan, halleluja äntligen kan man böja sig framåt utan att riskera att visa hela världen sin "delade" kroppsdel, dessutom är den här modellen väldigt smickrande för kroppen.

Och blusen tjejer, sådär böljande, luftigt elegant men ändå tuff i sin bohemiska stil.
Kände direkt när jag fick den på mig att japp den här blir sommarens stora favorit.

Sen vet ni att jag älskar hattar, en fräck accessoar som sätter den där personliga touchen på en outfit och  den här ullhatten kommer definitivt få hänga med på en hel del äventyr....

Så japp, jag kan bara säga att jag är förälskad i den här outfiten á la 70-tal.


HÄR hittar du blusen (jag har storl xs/s i min blus)
HÄR hittar du hatten 
HÄR hitta du jeansen (jag har storl 36 i mina)


Det fanns mer i den där kassen från Lindex, andra fina kläder och vill ni ha mer inspiration kommer det såklart, hojta bara till...


Idag ska jag gå en kurs i bildredigering och sen ha en workshop med Mr C, det där med ljus alltså, ingen lätt historia när man ska fota......

Ha en förträfflig dag vänner!

Kramisar
T

19 kommentarer :

  1. Wow Tina, ja shit vilken smashing outfit! Och bilderna sen, helt fantastiska, och du är bara så vacker.
    Själv hittade jag de perfekta vita jeansen igår, jippi! Nu är jag redo för sommarkvällar ;)

    Önskar dig en riktigt go söndag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. snygga Tina..jag älskar 70 talets mode o du är ju sååå chic såå snyggt skall kika in på blusen :) ha en fin dag kramen

    SvaraRadera
  3. GUD SÅ Snyggt! Jag har kärat ner mig i denna outfit! Du är verkligen skitsnygg!! Vill också ha jeansen och blusen. Måste skynda mig till Lindex.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. WOW Tina!!
    Du ser verkligen smasching ut!! Som vilken fotomodell som helst!
    Makalöst snygg outfit o så fina bilder på dig!
    Ha nu en riktigt fin söndag!
    Vi sitter i bilen på väg hem från Örebro. En så fin helg vi haft!!
    Ta hand om dig!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. My gosh, så snygg du är kvinna!! Hatten hamnade i min Lindexkasse också, får nog gå tillbaka och kolla in jeansen också de är precis min smak. Ha en härlig söndag. Kram J

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder och underbara du. :) Så fin outfit och den första bilden är bara.....wow! Så vill jag se ut liksom.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så snygg du är och din outfit är bara woow.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Super snygg outfit på en snygg tjej :)
    Bilderna är som vanligt grymma, du/ni borde ha fotokurser :)
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Haha du ser verkligen rolig ut med den outfit . Inte riktigt din stil om jag får säga vad jag tycker :))) Anna -K

    SvaraRadera
  10. Supersnygga Tina, passar i allt! Men jag i hatt och utsvängda jeans...nja. Inte mogen för det än...
    Hoppas redigeringskursen var givande, vännen!
    Önskar Dig en skön söndagskväll, kram Kate

    SvaraRadera
  11. Mycket snyggt. Av har jeansen så himla sköna.

    SvaraRadera
  12. Så snyggt. Passar super på dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Supersnyggt. Vilka fina foton på dig. Gillar att det är suddig bakgrund. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Men så himla vackert! Wow!

    SvaraRadera
  15. En liten måndags kram snygging :) Hoppas din vecka börjar bra <3

    SvaraRadera
  16. Men herregud så snygg du är kvinna!! Så fina bilder, ni är duktiga på att fota du och din man. Klart vi vill se vad du mer hade i påsen. Ha en fin kväll vännen. Kram Annika

    SvaraRadera
  17. Oh my, vilken kvinna och snygga kläder sen. Jag var inne och kikade runt på Lindex hemsida för att spana in just den blusen- och där dök du upp. Kanske jag ska slå till då :)
    Vilken fin blogg du har. Hit kommer jag kika in fler gånger för fina tips och recept bland annat :) Om du är intresserad av inredning i balans, välkommen in till min sida :)
    Ha en fin fin dag!
    Kram Rebecca

    SvaraRadera