onsdag 6 april 2016

Löp och köp speglar till fyndpris

Egentligen är de inte riktigt färdiga
De där speglarna som jag lyckades nosa upp igår i en hörna.
Men det spelar ingen roll, det viktigaste är att ni också får chansen att fynda de här speglarna för 40 kronor styck, japp du läste helt rätt och jag vet.....det är helt galet billigt....

Speglar har jag alltid gillat och inrett mycket med och nu är det ju verkligen trendigt, helst i olika former och stilar som man sätter upp på väggen tillsammans i en grupp och då passar de här ju utmärkt.


Nu är jag inte speciellt förtjust i så mycket rassel runt en spegel, men har man den stilen sparar man det såklart, jag däremot skruvade loss alla sirligheter och styrde om lite.



Så att de blev så här till slut, något mer stilrena och enkla i sin stil.

Nu kommer jag behålla sirligheterna svarta, men för er som gillar guld eller någon annan färg är det superenkelt att bara spraya dem och vips har du fått speglar som ser betydligt dyrare och lyxigare ut än sina 40 spänn.

Så löp och köp speglar till fyndpris, ja just det vad hittade jag dem ......kan ju vara bra att veta.....
Hos Åhléns.

Snart ska jag styra kosan mot Varberg, gillar inte att ligga på vägarna när det spöregnar ute, men det är bara att köra försiktigt....

Ha nu en fantastiskt fin dag vänner!

Kramisar
T

10 kommentarer :

  1. Vad läckert. Ska nog ta en tur till Åhlens.
    Tack för tips.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Snyggt ♡ ...
    /Kram & Tack för bra Tips!

    SvaraRadera
  3. Helt klart de snyggaste speglarna!
    Hälsa Varberg! :)

    SvaraRadera
  4. Så snygga de blev efter att du fixat med dem! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Vilken fiffig kompis jag har här på nätet! Jättefina blev de Tina. Kul!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Läckert! Och billigt!
    Kram helén

    SvaraRadera
  8. Billigt och snyggt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera