tisdag 5 april 2016

Att klä sig i bohemlyxig klänning och linne i sommar

Ja det fanns ju lite till i den där kassen från Lindex
Jag som knappt har köpt ett endaste klädesplagg på hela vintern kompenserade det med råge på en ynka kväll.....

Men vem kan liksom låta bli när det i princip står sitt namn på kläderna.
Jag bara älskar den här stilen, färgerna och formen, så japp även den här bohemlyxiga klänningen fick följa med hem.
Snälla låt det bli varmt fort nu så jag kan låta den här luftiga klänningen få fladdra kring benen på väg till trädgårdsfesten, after worken eller till och med beachen.......


HÄR hittar du klänningen
HÄR hittar du toppen
Boyfriend jeans gamla från Gina Tricot liknande hittar du HÄR 
Skinnjacka gammal från Lindex, liknande hittar du HÄR 
Solglasögon Gucci, gamla



Linnet i samma stil kunde jag heller inte låta bli, det skira tyget till de tuffa guldringarna är så himla fräckt och passar perfekt till en skinnjacka, slitna jeans och klackisar.

Men jag skulle också kunna tänka mig att matcha linnet med ett par chinos och klackisar eller varför inte ett par Flared high jeans och ett par sneakers, snyggt vilket som.

Jamen så kan det gå när man går på event och helt plötsligt har en stor del av sommargarderoben redan fixad......

Har du börjat köpa sommarkläder?


Ha en toppendag vänner!

Kramisar
T

18 kommentarer :

  1. I love your looks,have a nice day,Patricia

    SvaraRadera
  2. Wooo Lovely ....
    I klänningen ser du ut som en Sagoprinsessa :)

    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  3. Som hämtat ur en katalog... lite magiskt som en saga...
    Ljuvligt!
    Å du, kolla mitt meddelande till dig på FB :)))
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Men så snygga outfits du har köpt! Både denna och den i inlägget här om dagen, kanon. Älskar miljön som ni fotar i också. Både klänningen och linnet skulle gärna få flytta hem till mig.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Snyggt !...såg den där klänningen och topen på Lindex förra veckan, topen kan man kanske fundera på om man ska köpa, men klänningen är nog för lång för mej som är kort ;)...men annars är den bohemiska stilen härlig...dottern gillar den skarpt !!.....och nu kommer hon hem på fredag efter sex veckor i Mexiko , såå jag längtar !
    Ha en fin dag !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Släng dig i väggen Sienna Miller! Vi har ju våran Tina! Så snygg!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Wow, så jäkla snygg du är!! Förlåt svordomen men den bara kom. Alltså jag blir helt mållös. Och vad var det jag trodde, den där klänningen är ju bara du!! Ha en fin kväll. kram Annika

    SvaraRadera
  9. Så häftiga foton med dig i klänningen. Det ser magiskt ut. Har du varit modell eller är det fortfarande? Du kan verkligen detta. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Klänningen såg jätte skön ut. Härligt luftig.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Vilken ljuvlig klänning. Passar dig som handen i handsken :-). Kram

    SvaraRadera
  12. Så snyggt. Både tunikan och klänningen ser så sköna ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Säger bara woow så snyggt.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  14. Jisses så snygga bilder på en snygg tjej.

    Kram på dig från mig.

    SvaraRadera
  15. Super fin <3 Kram och ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  16. Den klänningen har jag också spanat på. Är INTE en klänningstjej men ska sjunga på ett bröllop i sommar. Kanske är det för vågat med rött då...? Det där med kläder och etiketter är inte min starka sida.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  17. Wow, riktigt snyggt... får nog ta mig en tur till Lindex jag med =) Stor kram Mia

    SvaraRadera