söndag 17 april 2016

En outfit både till jobbet och festen

Och där kom hösten tillbaka....känns det som
För hujedamej vilket väder det är, verkligen innesittarväder.
Mysig i och för sig, men jag hade föredragit att vara ute i trädgården och pysslat, men det blir att tända både brasa och ljus och fixa inne i stället.

Ska såklart baka också, både en omgång frallor och sen har jag en dessert som inte jag riktigt får till, efter fjärde försöket igår gav jag upp, men skam den som ger sig, idag ska jag baske mig sätta den.....

Och sen håller jag på och pilla med en moodboard, för nu minsann börjar dagen D närma sig.
Fönsterbyte och en hel del annan renovering är på g framöver och det ska både säljas och köpas möbler och annat lull lull.
Både spännande och riktigt roligt, känner faktiskt för första gången på länge är jag riktigt pepp att få dra igång med ett lite större projekt.

Och eftersom det redan börjar ser ut som en tornado har dragit förbi här hemma, med flyttkartonger på hög, ormbo av sladdar, listor som rivs väck och gud vet allt så får det bli en dagens istället, en sådan där användbar outfit som man kan ha när som helst, både till jobbet, after worken, shopping på stan eller till festen och vill man inte ha klackisar, byter man till sneakers, riktigt snygg kombo det med....



SKAPA STILEN
Grön blus gammal från MQ liknande hittar du HÄR
Jeans gamla från Gina Tricot liknande hittar du HÄR i olika modeller
Jacka köpt hos Miss Everyday (tyvärr slutsåld) men liknande i samma märke hittar du HÄR 
Väska Michael Kors, gammal, liknande hittar du HÄR
  




Nu mot köket!

Ha en fantastisk dag vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Supersnyggt! Och jättefina fotografier. :-) Skön söndag till dig med!

    SvaraRadera
  2. Wow vilken snygg outfit på dig. Önskar jag kunde gå i sådana snygga heels, men det går inte längre.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Så snygg, precis som alltid. Gröna blusen är toksnygg till outfiten.

    Ha en fin söndag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  4. Och du är cool som vanligt! Så snyggt!

    Här har precis solen tittat fram efter dimma och regn! Härligt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Ja, vädret kunde ju vara lite mer vår aktivt men det kommer väl tillbaka hoppas jag!!
    Stubben så himla god ut. Ska nog prova göra vid tillfälle.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Snygga du....ja det är riktigt ruggigt idag. Brrr. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Snyggt som tusan. Den gröna färgen var bara woow. Här har det regnat i omgångar men vi har varit ute och jobbat i alla fall.
    Kram Mamma c

    SvaraRadera
  8. Supercoolt. Så fin du är. Sådana skor har min dotter. De är fina. Jag har då svårare för att gå i dem. Häftig med renovering. Spännande. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Snygging =) Stor kram Mia

    SvaraRadera