söndag 24 april 2016

En nakenchock

En gårdagens
Innan vi drog iväg till goda vänner för en helt hysteriskt rolig kväll.
Om jag bara inte hade så förbannat ont i ansiktet hade jag fortfarande lett......ni vet pay-back-time

Men det la jag åt sidan igår och bara hade så ända in i norden kul och om ett skratt förlänger livet lär jag leva tills jag blir tvåhundra.....

I alla fall så fick de nya byxorna från HM hänga på, vida, med hög midja i en härlig grön färg. 
Dock är de där slitsarna inte att lita på när det blåser, kan lova att vår vän fick en nakenchock när vi hämtade honom och hans fru. 
Det kom en vindpust som gjorde att han fick se ben för en lång tid framöver. 
Dock ingick också en mindre vacker syn av en shapingtrosa, så den där Marilyn Monre effekten den kan jag lova uteblev.......

Jag matchade byxorna med en enkel tröja som jag hittade av en slump i garderoben, hade precis glömt bort den. 
Glömde gjorde jag också att plocka bort prislappen, vilket värdinnan för kvällen var så snäll att klippa bort, jag menar nog för att jag gillar accessoarer men att gå omkring med en prislapp som dessutom erbjuder en för halva priset.....är inte så smickrande...... 

Så japp det blev en galen kväll som jag kommer att le länge åt.


Den som spar han har..... Den här skinnväskan köpte jag nog när jag var typ 16-17 år någonting, alltså för 15 år sen, he, he.... tänk att den håller fortfarande såhär 30 år senare.

Gröna byxor från HM hittar du HÄR
 (jag har storl 34 i mina)


Oppps benchock......


Idag blir det lugnt, ska försöka kurera mig så gott det går och bara vara.

Ha en toppendag vänner!

Kramisar
T

14 kommentarer :

  1. *haha* det måste ha varit en syn :) Men du är ju så otroligt fin och outfiten är verkligen läcker <3

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, ja ibland får man bjuda på både det ena och det andra;-)
    Galet snygg outfit och passar dig perfekt!
    Ha en fin och vilsam söndag vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Men wow, vilka läckra byxor! Som vanligt är du supersnygg. Kram J

    SvaraRadera
  4. Galet snygga byxor, passar dig perfekt även som nakenchock 😊 Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilka snygga byxor och hur snygg är inte du. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. A beautiful elegant woman!
    have a good night,Patricia

    SvaraRadera
  7. Hahahaaaaa...jag dööööör....himmel så roligt!!!
    Hahahaaa.... både med snyggtrosorna och prislappen...
    Benen däremot duger allt att visa...som vilken modell som helst ju!!

    Dösnygg är du som alltid och nån gång när jag får smala långa bambie-ben ska jag också ha sånna där..;)
    Kram vännen vi hörs i morgon...

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Visst är det lite troschock som kändisarna brukar göra i olika sammanhang. : ))
    Jag har oxå några väskor i garderoben som kommer fram lite då och då.

    Kram Anita

    SvaraRadera
  9. Så ursnygg du är i den dressen. JA, ja lite nakenchock får man bjuda på ibland. Med dina rasben är du ju ingen fara.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  10. Så himla snyggt! Och härligt att fynda i sin egen garderob. Tröjan var jättefin den med. Och självklart kan du bjuda på att visa dina snygga ben emellanåt. Det mår nog ingen dåligt av. :) Ha en fin dag.Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Hej. Så snyggt , blev nyfiken på halsbandet , var har du köpt det? Med vänlig hälsning Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kajsa och tack snälla. Halsbandet är köpt hos Lindex för säkert 2 år sen och finns tyvärr inte kvar. Ha en fin dag. Kram Tina

      Radera
  12. Haha du är ju bara för härlig... =) Måste säga att det är väldigt snyggt att bryta av med gult så där... stort gilla på den... Kram kram Mia

    SvaraRadera