fredag 8 april 2016

En dagens i marinblått


Ja så här ser jag ut idag när jag styr kosan mot Varberg
Tyckte jag behövde pigga upp mig med sommarfräscha färger när himlen är lika grå som kompakt betong och regnet hänger i luften.

För just kombon marinblått och vitt är sommar för mig, såklart att man kan ha dem på vintern också, men de andas liksom böljande vatten, friska havsvindar och ljumna sommarkvällar sådant jag längtar mig fördärvad efter just nu, så då får dagens outfit stå för de känslorna.....

Som sagt vädret är inget vidare idag, men jag ska trotsa regnet och ta någon timme på stan för att försöka hitta presenter, det vankas några födelsedagar inom kort och jag vill ha lite koll på läget, vill helst undvika de där sista minuten köpen som oftast inte blir särskilt bra eftersom de köps i ren panik, något som känns igen kanske???

Annars blir det en lugn fredag, bubblet ligger redan på kylning och det där plocket till ska bara inhandlas, sen så tar vi helg här i svarta huset.


HÄR hittar du Ajlajktoppen (som även finns i andra färger)
Linne från HM hittar du  HÄR
Jeans gamla från Gina Tricot liknande hittar du HÄR 
Boots gamla från LdiR, liknande hittar du HÄR 
Skinnjacka köpt i butik i Varberg, liknande hittar du HÄR



Njut av fredagen vänner!

Kramisar
T

18 kommentarer :

  1. Så fin och snygg som alltid. Här i Stockholm är vädret också grått och trist. Igår regnade det nästan hela dagen.

    Jag ska fixa nya naglar och försöka hitta paket till mannen som fyller år nästa vecka.


    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  2. Tokgillar din rockiga stil. Sånt jag känner mig bekväm i också. Känner inte att det är riktigt rätt att ta ut svängarna alltför mycket på jobbet bara.

    Här är det ett riktigt tråkväder också. Det har säkert regnat inatt på morgonsidan för trädäcket är alldeles blött.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Så snyggt och du är fantastisk på fotona.
    Trevlig helg!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  4. Snygg som alltid. Vi har jättefint väder idag, så det var härligt att cykla till jobbet imorse. Hoppas ni får en fin helg!! Kram Anika

    SvaraRadera
  5. Ja var är solen dom lovade här hänger också tunga mörka moln men vem vet kanske vaknar vi upp till sol imorgon...
    Jag älskar marinblått, har alltid gjort...
    Hoppas allt går bra i Varberg, ha en fin fin helg <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Ha en riiiiktigt in dag i Varberg snäckan!
    Du är uuuurfin som alltid <3
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  7. Snygg outfit !....marinblått är en lite svår färg, men till vitt är det ju toppen !!
    Vi har sol bland lite slöjmoln här idag, ska ut och plantera lite mini penséer på bron.
    Sen blir det lite fredagsmys förstås ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  8. Riktigt snyggt :) Marinblått passade bra på dig. Hoppas du får en strålande fredag <3 Kram

    SvaraRadera
  9. Snyggt. Jackan är hur fin som helst!

    SvaraRadera
  10. Så snyggt! Kombon med blått och vitt är riktigt fräscht. Ha en fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Snygg och vårfräsch outfit. Så fint med vattnet i bakgrunden.
    Ha en skön helg vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Snyggt. Ha en toppenfin helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  13. Du är alltid lika snygg och alltid lika fina bilder. Ha en fin helg! Kram Suss

    SvaraRadera
  14. Lovely! Marinblått är min favvo på kläder!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Så snyggt!!! Önskar dig en riktigt skön lördag!!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  16. super snyggt & ldir boots köpte jag nu gud såå sköna :) hoppas ni fick en fin dag stor kram

    SvaraRadera