fredag 4 mars 2016

Glitter och glamour till kvällens party

Idag vaknar vi till Melloyra här i Halmstad
Hela tjottablänget är här för andra chansen och jag ska minsann få en dos av schlagerfebern ikväll med svägerskan och brorsbarnen eftersom vi ska kika på genrepet, ska bli hur galet kul som helst.

Så laddning pågår och det får nog blir något med paljetter och glitter som åker på till kvällens party, vill ju liksom komma i stämning, härlig, galen schlagerfestivalfeeling och då är det väl inget annat än glitter och glamour som gäller.....

Med andra ord får nog mina fynd som jag gjorde förra veckan stanna hemma ikväll, men annars tror jag eller snarare vet jag att de kommer bli riktiga favoriter nu på vårkanten.


Har länge letat efter en snygg tjockare tröja, sådär lite lös och ledig men ändå klassisk tidlös, så ni kan tro att jag blev glad när jag ramlade över den här godingen från Hynkydory.

Älskar färgen, blått är ju riktigt "inne" just nu och jag kommer att matcha den med ett linne (eller skjorta) under och till slitna jeans.


På fötterna kommer de snygga bootsen från Karma of Charme (ett italienskt märke, nytt för mig) med all säkerhet sitta, också ett superfynd som näst intill fick mig att hjula inne i butiken när jag hittade dem.
Fullkomligt älskar sådana här boots i riktigt skinn, känns inte att man har dem på sig och den bruna färgen, lovely till jeans.

Annars är det också väldans läckert att matcha en sådan här outfit med ett par höga pumps, då blir stilen lite mer citychic, kanske inte lika bekvämt för fötterna men så himla snyggt.

Japp jag är supernöjd över mina fynd och de kommer luftas en hel del under våren.

Jag köpte tröjan och bootsen i en butik i Halmstad men har hittat bootsen HÄR
(dock till ordinarie pris) och tröjan i svart HÄR

Nu ska jag fortsätta att ladda inför kvällen.....

Ha en fantastisk dag vänner!

Kramisar
T

12 kommentarer :

  1. Vilken snygg outfit.....I like. Önskar dig en bra fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vilka ursnygga boots. Hoppas du får en kanonkväll med glitter och glamour.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Åååå va roligt! Bara måste göra det med Tyra nån gång=)
    Du kommer stråla som alltid:)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Vilka coola boots. Ha nu en toppenkväll med glitter och glamour.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. O vad roligt med Mello!:) Längtar till Halmstad och kommer nog dit v 30 i sommar:) Tänk om vi kunde ses över en fika?:)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  6. Så fina fynd !!
    Ha det så trevligt i kväll i dina nya kläder ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Men så mycket snyggt!
    Du kommer bli kvällens höjdpunkt! Det kommer säkerligen bli fantastiskt!
    Hoppas allt är bra med dig och att du får en kanonkväll.
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Du är en riktig partypingla! Tuffa boots!

    Trevlig helg o Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Härlig outfit. Så mysig tröjan ser ut. Så häftigt med mellon. Kommer säkert bli toppen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Snygga kläder, härlig färg på tröjan. Kram

    SvaraRadera
  11. Ops ! Jag som trodde jag! var för gammal för sådana boots :))) där ser man . Kram Anna

    SvaraRadera