torsdag 31 mars 2016

Favoriterna från Sienna Millers Lindexkollektion

Hatten på för Sienna Millers Lindexkollektion
Ja där står jag och provar delar av kollektionen igår när Lindex här i Halmstad bjöd in till en pre-shoppingkväll.

Något vi inte är bortskämda med här i Halmstad så är det just event, så det gäller att passa på när det händer, dessutom måste jag erkänna att jag var väldans nyfiken på kollektionen.

Av de glimtar man har fått se så har jag känt, wow och jag blev inte besviken oh no jag blev tagen med storm, men hörrni vi tar det från början.

Som sagt Lindex bjöd in till event och det var flott som bara den med röda mattan och allt


Och det var den här snyggingens kollektion vi alla var lika nyfikna på, Sienna Miller en stilikon som har tagit hela världen med storm.


Coola Amanda var Dj och spelade schysst shoppingmusik

Det bjöds på uppfriskande dryck så vi inte skulle törsta ihjäl i vår shoppingyra , ni vet när över 200 tjejer ska prova och shoppa samtidigt, det blir hett vill jag lova...


Jag var pepp och Lindex härliga personal var pepp, goa tjejer som alltid är glada och hur hjälpsamma som helst och det gillas när man som jag alltid behöver smakråd..


Alla ville prova och känna på de läckra kläderna, det här linnet alltså.
Tänk till slitna jeans, solkysst hud och klackisar, ja tack....


Jag fastnade för mycket i kollektionen men här kommer några av mina absoluta favoriter.
De här jeansen är bland de skönaste jag har haft på mig, älskar modellen med den höga midjan och utsvängda ben, de här kommer att användas flitigt i sommar

HÄR hittar du jeansen

Så fin är den här toppen med virkad spets. Du kan tuffa till den med slitna jeans eller matcha den till ett par kostymbyxor, allt beroende på om du vill dressa upp eller ner.

HÄR hittar du blusen
 

Sommarens coolaste glasögon sätter liksom pricken över i:et till den här kollektionen och är för mig ett måste.

HÄR hittar du glasögonen

Tänk dig en ljummen sommarkväll, med havsvindar i håret och sand mellan tårna, japp man längtar och då vill jag gärna ha den här ursnygga bohemlyxiga klänningen böljande kring mina ben

HÄR hittar du klänningen
och
HÄR  hittar du linnet 


Och ingen outfit är väl helt komplett utan en matchande väska och den här mockaväskan med fransar är väl ändå den ultimata för den bohemiska stilen.

HÄR hittar du väskan

Ja det var några av mina favoriter och jag får väl erkänna att jag fick med mig hem en hel kassa full med kläder, men vilka, det får ni se en annan dag, nu ska jag sätta mig med en stooor kopp kaffe och kika i magasinet vi alla fick plocka med oss hem igår.



Ha en strålande dag vänner!

Kramisar
T

11 kommentarer :

  1. Fina Tina som alltid ger så mycket inspiration. Jättefina tips! Jag gillade stilen på allt! Boho-chic är nog min stil, med lite sportinfluenser, om jag nu har nån stil...�� ha en fin dag ❤

    SvaraRadera
  2. Myyyys hihi en sådan fransväska har min syster haft ;)
    /Kram finaste ♡ ...

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kväll! Du är så himla duktig på att fotografera, fånga ljuset och detaljerna. Du ger så himla mycket inspiration att jag måste nog springa till Lindex med en gång. Hatten är jag extremt sugen på.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Wow, så mycket snyggt! Jag skulle kunna tänka mig alltihop!
    Ska bli spännande att få se vad du fick med dig hem. Kram J

    SvaraRadera
  5. Wow vännen så mycket fint :) Älskar bilden på dig, du ser ut som en stjärna <3
    Kram och tack för fin inspo :)

    SvaraRadera
  6. Var också bjuden i min stad. Ångrar att jag inte gick dit! De jeansen gillar jag!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Såg ut som det skulle kunna vara från Uppsala, där jag var på samma event igår ;) :) Exakt samma upplägg :)
    Jag shoppade en tunika, bara. Inte riktigt min stil, den där kollektionen även om mycket var snyggt! Det där gröna linnet håller jag med om att det är riktigt läckert!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  8. Kul med event! Inget här i lilla Torslanda tyvärr, även om vi har Lindex här. Nä, jag hade fått åka till stan och det orkade jag inte ;) Men jag klickade hem linnet och en vit blus på nätet, så himla mycket fint att välja på!

    Kram fina du,
    Catta

    SvaraRadera
  9. Tackar för tips! Och fina bilder! Får nog kika in på Lindex. Kram Suss

    SvaraRadera
  10. Den klänningen skulle passa dig som handen i handsken. Kan precis se framför mig hur vacker du kommer att vara i den. Helt klart din färg. Och brillorna...tummen upp på dem. Ha en fin fredag. Kram Annika

    SvaraRadera