lördag 5 mars 2016

En gårdagens i melloglitter

Jamen vilket ös det var igår i arenahallen i Halmstad
Man kan väl säga att det var som en gryta som stormkokade av schlagerhetta och den innehöll allt det där som gör att man inte får nog av det här spektaklet...
Fyrverkerier, konfetti, nakenchock, snygga (och mindre snygga) kläder, coola dansnummer, bra musik och såklart tre urtjusiga och proffsiga programledare.

Äntligen fick jag se och höra Peter Jöback och jag kan lova att ni inte kommer bli besvikna ikväll, satan i gatan vilka kanonnummer han och Ola Salo gör, det första elegant och glammigt och sen det andra fräckt och tufft, tror minsann att de är dem vi ska skicka till finalen, om man nu hade kunnat rösta på dem.....

De andra bjöd såklart också på världens show och jag har mina favoriter, får se om om jag får rätt efter folket har sagt sitt ikväll

Men hörrni bänka er framför tv:n ikväll, för det kommer bli ett sådant jädrans ös och jag lovar hela Halmstad kommer att gunga i takt... 


Och så här glad var jag över att få komma iväg på lite schlageryra.
Toppade glittertoppen med rött läppstift och jadå det gav riktig mellofeeling.

Top från F.A.V liknande hittar du HÄR
Liknande skinnbyxor hittar du HÄR och HÄR 

Idag ska jag bara såsa omkring och ladda inför kvällen, för inte kan jag missa Jöback på tv:n.....

Ha en glittrande dag vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Tack för igår, så kul det var o vilket ös!! Jag känner att jag blivit lite drabbat av schlagerfeber, oops! Det är inte sista gången vi kollar på herr Jöback om jag får bestämma. Kram o ha en trevlig dag o kväll.

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg outfit som du hade på dig. Får nog kolla på mellot ikväll.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Jamen sicken brutta :) Tummen upp

    Självklart kikar jag på Mellon ikväll!!

    Kram P

    SvaraRadera
  4. Du är jättesnygg och vilken enormt snygg outfit. Ser fram emot kvällens tv-tittande extra mycket nu.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  5. Damn vad snygg du är kvinna! Såklart sitter jag bänkad framför mellon ikväll, två favoriter kommer ju underhålla. Jöback och Salo såklart ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Wow vilken snygging... så cool... =) Ha nu en helt underbar kväll min sköna böna. Kram kram Mia

    SvaraRadera
  7. Så fräck du är i de kläderna. En riktig slagerpingla. Jag såg det igår och det var toppen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Vilken snygg outfit. Jag försökte ta igen lite förlorad sömn så jag missade alldeles mellon.

    SvaraRadera
  9. Riktigt snyggt, du bär upp outfiten sååå bra

    SvaraRadera