fredag 19 februari 2016

Veckans budgetfynd

Idag ska ni få ett superbudgettips
Har länge varit på jakt efter en spegelbricka men inte känt att jag vill spendera en förmögenhet på en sådan, därför blev jag hur glad som helst när jag ramlade över den här finingen på Rusta för hör och häpna                    79 riksdaler.....
Det kan man ju leva med om jag säger så...

Snygg att ha på soffbordet som en inredningsdetalj, men också att använda att servera drinkar på, effektfullt när allt speglar sig i den.

Så det får bli veckans tips, en spegelbricka som ser både exklusiv och läcker ut, men som kostar nada....

Och så är det ju fredag, kan kanske bli så att bubblet kommer att serveras på just den ikväll....



Spegelbricka från Rusta hittar du HÄR
Ljusstakar från Georg Jensen reafynd i butik 
Vas från Svenskt Tenn hittar du HÄR 
Glasunderlägg från Svenskt Tenn hittar du HÄR
 


Ha den bästa fredagen vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Å så fin!!!
    Hela ert vardagsrum är så rofyllt och fint!
    Tänk att bara sjunka ner i den sköna soffan med ett glas bubbel och babbla lite med dig <3
    Ha en fin fredag!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. snyggt... vem gillar inte sådana kanonfynd liksom!
    och jag ser att den där zebra-hästen, eller vad det är, är kvar på bänken där borta. Söt tycker jag.
    Ha en härlig fredag!

    SvaraRadera
  3. Ja men hur mycket fint och billigt har inte Rusta egentligen!
    Jag handlar jättemycket där!
    Underbara bilder från ert vackra hem som vanligt!
    Hoppas allt är bra med dig och att du får en jättemysig kväll.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Rusta har ofta fina saker för billig peng. Sånt man kan piffa till det med. Jättefin. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Jättefin, jag som springer på Rusta titt som tätt...måste kolla in den ;)
    ha en fin kväll !
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin, verkligen! Ett riktigt kap som satt som handen i handsken hemma hos er!

    SvaraRadera
  7. Oj sicket fynd!!! Snyggt! Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Härligt när man kan fynda. Ser fint ut. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera