tisdag 16 februari 2016

Ordning och reda vid min arbetsplats

Egentligen hade jag tänkt spenderat dagen här
Vid min arbetsplats, gått några kurser i bildredigering och sen testat mig fram, har några bilder på hög som jag vill göra något roligt med.

Men det är ju strålande sol ute och hör och häpna det ser inte ut som det blåser heller så då måste jag helt enkelt ta chansen och ge mig ut en stund.

Fylla lungorna med frisk luft och förhoppningsvis få igång en väldans seg kropp.
Har ju inte rört mig ett dugg under hela hösten eller vintern så japp jag känner mig som en riktig soffpotatis.

Så nu ska jag bara vänta på att temperaturen ska stiga några grader, för än är det lite väl kallt för en sur ansiktsnerv, men sen så ska jag bylta på mig och ta en lång och skön promenad, redigera bilder, ja det kan jag ju göra ikväll....


Nytt pennställ har hittat hit så nu ska jag förhoppningsvis slippa att leta efter de där pennorna som alltid annars lyckas försvinna.
Ordning och reda.....

Oyoy pennställ hittar du HÄR



Ett fynd är den här söta ljusstaken, köpt hos Conellii


Ha en strålande dag vänner!

Kramisar
T

10 kommentarer :

  1. Så fint!
    Blir allt sugen på att fixa lite nytt vid min med:))
    Men min energi på sistone... har inte varit något vidare...
    Ha en fin dag i solen vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Å du har det så fint där vid din arbetsplats. Rena rama inspirationskällan ju och jag kan tänka mig att det är lätt att bli riktigt kreativ där.
    Ååå hoppas du verkligen får en rejäl energiboost nu ute i det vackra vädret. Själv sitter jag instängd på kontoret och sneglar ut på solen..;)

    Å vilken massa smarrigheter du bjuder på... måste testa både det där dumlefluffet och de där krabbkakorna eller vad du kallade det för...;) för övrigt såg den där brunchen helt underbar ut!
    Kram vännen och ha det fint!
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Åh, en sådan arbetsplats önskar jag mig. Har ingen arbetsyta direkt avsatt för mig hemma. Vilket jag saknar.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  4. Så fint !....solen skiner här också, men jag vågar mej inte ut på en promenad ännu...höften spökar ännu för mej...ska till sjukgymnast nästa vecka...läkaren säger att det är mjukdelar i höften som gör ont, men jag vet inte jag....vi får se !!
    Ha en fin dag i solen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Supersnygg arbetsplats. Ja där kan man sitta och jobba länge tror jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Ser inbjudande ut. Visst har det varit en underbar dag med solen som sken. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilken smakfull arbetsplats. Där måste du hitta mycket inspiration :-). Hoppas du fick en skön promenad i solen idag. Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Ordning och så snyggt. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Båda aktiviteterna lät helt kanon, du kommer garanterat hinna med båda =) Spännande med bildredigerings kurser, kan du rekommendera någon? Jag är också ute efter någon bra kurs... Stor kram Mia

    SvaraRadera
  10. så snyggt där på din arbetsplats... och sådan där dagar, när solen skiner, då har jag världens bästa jobb. ut med ungarna så kan vi njuta i solen!
    Ha en fin dag, vi tror väl på sol idag med!

    SvaraRadera