fredag 26 februari 2016

Ladies night på g

Idag ligger jag minsann inte på sofflocket....
Har en hel del att fixa inför morgondagens ladies night.
Jajamensan i morgon kväll kommer svarta huset att fyllas med fnitter, bubbel, babbel och till hundratio procent en faslig massa gamla minnen.

Jag har äntligen tagit mig i kragen och bjudit hem tjejgänget som gjorde stan osäker för några (läs en herrans massa.....) år sen och ni kan tro att jag längtar efter att få krama om varenda en av dem, himmel vad jag ser fram emot det här.

Så här kan jag inte sitta, har en hel del att pyssla med, det ska handlas, förbereda mat, dukas och...... ja allt det där roliga som ska göras innan man kan luta sig tillbaka och säga -Skål, vänner, nu kör vi......

Doftpinnar Love edition hittar du HÄR
Spegelbricka hittar du HÄR 
Ljusstake Georg Jensen
Sköldpadda gåva 




Njut av fredagen vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Hej söta Tina!
    Å va mysigt!!! Då får ni ha en riktigt trevlig kväll!!
    Vi ska ut o äta med makens jobb ikväll så det blev lite shoppat för min del igår;-)
    Ha de bäst!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Önskar er en fantastisk kväll!
    Tjejfest - kan väl knappast go wrong... :)

    Kram P

    SvaraRadera
  3. Ha en toppenkul kväll nu i morgon.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Ladies Night är alltid kul. Hoppas ni får en kanonkväll.
    Kram och trevlig helg från
    Maria

    SvaraRadera
  5. Jag måste berätta att jag nu testat att dricka kaffe med smör och cocosolja så som jag läste att du gör. Förvånad över hur krämigt och gott det blev. Får se om jag kan testa din omelett med kanel också. Hoppas du får trevligt med vännerna ikväll. Ta mycket bilder! TGIF!

    Susanna B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tyckte om kaffet med cocosolja och smör, själv kan jag inte vara utan det eller min omelett på morgonen:) Ha en härlig fredagskväll. Kram Tina

      Radera
  6. Åh så kul med hela tjejgänget! Hoppas du får en riktigt fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Men vad kul hoppas ni frågar det riktigt trevligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Så trevligt. Ni har säkert massor att prata om när ni ses. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera