fredag 12 februari 2016

Fyndat handdukar från Gant

Ja inte vet jag vart den här veckan tog vägen, men fort gick den....
Känner mig fredagspepp, kan kanske bero på att jag vaknade upp till blå himmel och sol, det där ljuset alltså, betyder mer än man kan tro för humöret.

I alla fall tänkte jag tipsa er idag om några handduksfynd jag gjort.
Satt och surfade runt efter handdukar när jag hamnade inne på Sovabutiken som just nu har 40 % på mycket av sitt sortiment, bland annat Gant och Lexington.

Så japp det blev några nya fräscha handdukar i en läcker rosa färg som känns härligt våriga.
Tyvärr såg jag att mycket var slut i webbutiken, men chansa på att kolla i en butik nära dig, de kan säkert ha några gobitar kvar, om du nu är på jakt efter några mjuka, sköna handdukar.

HÄR hittar du butikerna

 

Linnevatten från Washologis hittar du HÄR
Snäckhalsband hittar du HÄR och HÄR
 

Nu mot Maxi och helghandling....

Ha en toppendag vänner!

Kramisar
T

5 kommentarer :

  1. Wow,så läckra ❤️ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färg på handdukarna! Ha en fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så fin rosa färg det var på handdukarna ;))...man kan inte få för många av dom...dom blir ju så solkiga fort tycker jag. Fredag idag...veckans bästa dag,så mys till och ha det bra ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker färg. Ha en fin fredag du med. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Härlig färg på handdukarna. Visst gör solen att man både blir gladare och piggare. Ha en fin dag imorgon Kram Pernilla

    SvaraRadera