måndag 11 januari 2016

Inte ens jag kan motstå

Kunde inte låta bli
Att göra en kopp te och ta en macka när brödet kom ur ugnen.
Jag är annars ingen smörgåsmänniska, saknar det inte ett dugg sen jag la om kosten, men inte ens jag kan motstå en nybakad brödskiva.
Och jadå det är lchf så ingen risk för magknip i kväll.

Annars står soppan och kokar på spisen som vi tillsammans med brödet ska ha till kvällsmat, mums, het tomatsoppa värmer gott när det är kallt så ända in i hoppsan.

Så dags att sätta den sista touchen på soppan innan det är dags att servera och receptet på brödet hittar du HÄR


Ha en fin kväll vänner!

Kramisar
T

10 kommentarer :

  1. Ha Ha! Lustigt att jag länkade till dig idag på grund av det brödet. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hembakt smakar alltid bra, trots att jag är precis som Du... ingen smörgåsmänniska!!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Vem kan motstå nybakat bröd?!! Inte jag! Så gott.
    Kul med bilderna på dig i action, din fotosession.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Vem kan motstå nybakat bröd?!! Inte jag! Så gott.
    Kul med bilderna på dig i action, din fotosession.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Jag är verkligen en smörgåsmänniska, inte så bra för magen min men lchf bröd är ju ok att äta ibland.
    Tack för all inspiration du ger här inne och tack för att du delar med dig av hur du fotar. För mig är det fortfarande en djungel och jättesvårt... Tycker absolut inte ni är några amatörer, i mina ögon är du/ni proffs. Kramis

    SvaraRadera
  6. Nybakat är ju så gott och tyvärr är jag en riktig mackmänniska. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Soppa och nybakt bröd....mums!
    Tack för ditt inlägg om hur du fotar, blir lite peppad att ta tag i att använda min kamera lite mer!
    kram tina

    SvaraRadera
  8. Nybakat bröd är himmelskt gott.

    SvaraRadera
  9. Älskar soppa och äter det ofta ;)....nybakat bröd är gott, men tyvärr bakar jag sällan !!
    Nu har man börjat äta lite mindre efter alla helger, och det känns bra tycker jag ;)
    Ha det gott !!
    Kram bia

    SvaraRadera