torsdag 21 januari 2016

Glasunderlägg både praktiska och snygga

Pensionärsvarning, eller åtminstone vuxenpoäng
Ja lite så har jag alltid tänkt om det där med glasunderlägg.....och nu har jag det själv.

Det är bara att inse att man blir klokare med åren, det är ju inte ett dugg töntigt med glasunderlägg, snarare tvärtom, det är ju hur praktiskt som helst, framför allt när man är en sådan spilloman som jag och har en tendens att lämna kaffe och rödvinsfläckar efter mig som gula fläckar i snön..... man vet precis var jag har varit....kanske inte det bästa när man har vita bord och vill fortsätta att ha dem så.

Sen är de ju vansinnigt snygga också, en sådan där inredningsdetalj som jag helt enkelt inte visste att jag behövde.....men nu gör jag det och jag är så nöjd så, sen får det väl vara lite pensionärsvarning över mig, det kan jag ta, för jag har ändå alltid tyckt att det är rätt så gulligt att vara tant.....pantertant....


Glasunderlägg hittar du HÄR
Mugg designletters hittar du HÄR 
K.Lundqvist doftljus hittar du HÄR 
Tändsticksaskfodral design Kristina Stark hittar du HÄR 


Nu ska jag hoppa ur pyjamasen, fixa till mig och sen styra kosan mot Göteborg.
En mysig lunchdate väntar och jag ska få krama om en av de bästa.

Ha en bra dag vänner!

Kramisar
T

8 kommentarer :

  1. fantastiska bilder som vanligt. Doftljuset var verkligen superfint, om än lite dyrt kanske :)

    SvaraRadera
  2. Hallå där vännen!
    Haha va tokig du är...då har jag varit pensionär i 25 år redan för vi har ALLTID haft glasunderlägg.
    Annars skulle våra bord genom åren varit fulla av runda ringar som inte går bort...
    Dina är superfina och underbara bilder som vanligt. Du är så duktig du stjärnan!
    Ha en mysig blogglunch!
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. klart snygga... och de där tulpanerna är ju underbara!

    SvaraRadera
  4. gud vilka vackra tulpaner !
    I morgon ska jag försöka ta mig ut för första gången den här veckan, och då ska jag bannemej köpa en bukett tulpaner för att fira att febern är väck !

    SvaraRadera
  5. Nix, några glasunderlägg har jag inte.
    Får bli sen när jag har nytt bord utan färg efter barn och annat. :)
    Känns som det inte behövs nu.....

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Här används också underlägg. Så fina dina är. Fina tulpaner. Blev sugen på att köpa lite till helgen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Haha kände lite pensionärsvarning när jag köpte min spode glasunderlägg innan jul:) men som sagt väldigt praktiskt o de e ju faktiskt lite snygga också:)

    SvaraRadera
  8. Pantertant är kanon! Glasunderlägg är mycket elegant och fint tycker jag. Har haft det mycket senare tid. Men behöver uppdatera min kollektion. Dessa var mycket fina.
    Trevlig helg!
    Maria

    SvaraRadera