fredag 11 december 2015

Snälla tomten.....


 Alltid lika roligt med önskelistor
Det finns ju liksom ingen hejd på vad man kan önska sig, sen om man får det är en annan femma....
Men vad gör väl det, halva nöjet är att få drömma sig bort och faktiskt få önska sig, tycker jag i alla fall.

Så här ser min önskelista ut i år, allt från en lampdröm till en välbehövlig köksvåg, spannet är rätt brett om jag säger så, sen får vi väl se om jag varit tillräckligt snäll för att tomten ska packa ner någon eller några av mina önskemål i sin julklappssäck.....

Har du någon önskelista?

PH lampa Snöboll hittar du HÄR

1. Octopus candle holder hittar du HÄR

2. Essence vitvinsglas från Iittala hittar du HÄR

3. Pia Walléns pläd Cross hittar du HÄR

4. Glasunderlägg Kompass från Svenskt Tenn hittar du HÄR


Handdukar från Lexington hittar du HÄR


 Köksvåg hittar du HÄR


Och till slut den stora väskdrömmen, Louis Vuitton, som sagt önska sig kan man ju alltid......


Fredag, veckans bästa dag och jag har några ärenden som måste fixas och ikväll kommer några goda vänner på after work så här kan jag inte sitta längre och drömma mig bort bland väskor och andra fina saker, bäst att sätta fart.

Ha en härlig dag vänner!

Kramisar
T


14 kommentarer :

  1. Vilka fina saker du önskar dig! Din sista önskan kan jag bara säga att den står på en hylla i vårt hus.
    Ha så roligt ikväll!! Vi ska på Decembers utmaning från bröllopsfesten; som är julpyssla med brudparet.
    Idag ska jag och förkovra mig i inkontinens.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Mycket fint på Din önskelista. Hos mig är det en emaljerad gryta och stekpanna, men nya handdukar är aldrig fel.
    Med prydnadssaker vill jag inte ha, då jag rensar bort mer och mer, för att få det enkelt och lättstädat här hemma! Finns roligare saker att göra än att städa...
    Stor fredagskram till Dig från Kate

    SvaraRadera
  3. Väskan alltså... Så snygg!

    SvaraRadera
  4. Härliga saker...lampan tror jag skulle passa bra hos er ;))
    Här försöker nu solen titta fram...det blir mörkt fort så man får försöka njuta av den...om man hinner...
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  5. Om du inte får det du önskar dig av tomten så får du snabba dig att fylla 50 :-) För ojoj så mycket fint man får!

    Ha en fin fredag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Listan till tomten kan göras huuuuuur lång som helst, hoppas du får något av det du önskar :) Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Min lista till Tomten är liiiiten hihi ...
    Men så fint du önskar dig ♡ ...

    /Kram

    SvaraRadera
  8. Jag har också en önskelista... och det är inte så svårt att göra den låååååång
    Ha en fin fredag vännen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Väskan vore inte helt fel. Essence ölglas har jag köpt till min man i julklapp 😀. Ha en skön fredagkväll. Kram kram

    SvaraRadera
  10. Många fina saker där. Min önskelista är också lång, tycker den blir längre ju äldre jag blir... Ha en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  11. Skulle kunna kopiera den önskelistan rakt av:) Vill bara lägga till ljusstaken Gloria:)
    Fin helg till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Inga dåliga önskningar. ....skulle kunna kopiera önskelistan. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Många fina önskningar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Tassar in och önskar dig en underbar lördag.

    SvaraRadera